Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες και πολυμέσα για τους επιμέρους όρους στο διαδίκτυο. Επέκταση της δραστηριότητας για μαθητές μεγαλύτερης ηλικίας μπορεί να αποτελέσει μια συζήτηση πάνω στη χρήση των όρων «παραδοσιακή μουσική», «έθνικ μουσική», «λαϊκή μουσική», «φολκλόρ» και «μουσική του κόσμου». Επιπλέον, ο εκπαιδευτικός μπορεί να καταδείξει τη σύνδεση της εκάστοτε μουσικής κουλτούρας με το κοινωνικό γίγνεσθαι, τα έθιμα κάθε πολιτισμού, αλλά και άλλες μορφές έκφρασης, όπως είναι ο χορός.