Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους μαθητές προκειμένου: (i) να γνωρίσουν τον μηχανισμό διατήρησης σταθερής της θερμοκρασίας του ανθρώπινου σώματος, (ii) να αντιληφθούν ότι προϋπόθεση του συγκεκριμένου ομοιοστατικού μηχανισμού αποτελεί η συνεργασία ανάμεσα σε διαφορετικά συστήματα του οργανισμού (νευρικού, κυκλοφορικού, αναπνευστικού, μυϊκού συστήματος, συστήματος των ενδοκρινών αδένων). Απαντώντας στα ερωτήματα της διαδραστικής άσκησης του μαθησιακού αντικειμένου, οι μαθητές μπορούν να αξιολογήσουν τις σχετικές γνώσεις τους.