Η γεννηση των ηπειρων
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Παρουσίαση με δυναμικές οπτικές αναπαραστάσεις της Γης και ηχητικές πληροφορίες, σχετικά με τη γέννηση των ηπείρων. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές πώς σχηματίστηκαν οι ήπειροι και οι ωκεανοί. Μέσω των οπτικών αναπαραστάσεων, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να παρατηρήσουν τη διαφορετική μορφή της υδρογείου πριν από 500 εκατομμύρια χρόνια, μέχρι και την τελική διαμόρφωση των ηπείρων πριν από 50 εκατομμύρια χρόνια.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
17624.571 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/3265
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
2.0
CREATION DATE
27/07/2013
LAST UPGRADE DATE
20/12/2018
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Geography - Geology Geography - GeologyGeography - Geology > Natural environment Natural environmentNatural environment > Lithosphere LithosphereLithosphere
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
content provider: Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας
team coordinator: Κατερίνα Κλωνάρη [ΙΤΥΕ]
educational validator: Κατερίνα Κλωνάρη [ΙΤΥΕ]
technical implementer: Κοσμάς Αθανασιάδης [ΙΤΥΕ]
adaptation: Γιάννης Σαλονικίδης [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Γιάννης Κωτσάνης [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Κατερίνα Κλωνάρη [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ], Γιάννης Κωτσάνης [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE