Δυαδικη ζυγιση
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Διαδραστική παρουσίαση που αξιοποιεί την αναλογία του ζυγού, με στόχο την ανάδειξη της λογικής και της χρησιμότητας του δυαδικού συστήματος. Το μαθησιακό αντικείμενο αποτελείται από δύο μέρη. Στο εισαγωγικό μέρος παρέχονται σύντομες πληροφορίες, ενώ στο αλληλεπιδραστικό μέρος δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να πειραματιστούν με έναν ζυγό ισορροπίας, προκειμένου να διερευνήσουν τη λογική του δυαδικού συστήματος.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Στο πρώτο αλληλεπιδραστικό βήμα, οι μαθητές καλούνται να «ζυγίσουν» μάζες που αποτελούν άθροισμα των διαθέσιμων σταθμών. Στο δεύτερο βήμα, οι μάζες που επιλέγονται ενδέχεται να απαιτούν τοποθέτηση σταθμών στο δεξί τάσι, γεγονός που ισοδυναμεί με αφαίρεση. Στο τρίτο βήμα παρουσιάζονται τα δυαδικά σταθμά και η εναλλακτική αναπαράσταση ενός αριθμού (στη «γλώσσα» του δυαδικού συστήματος). Στο τέταρτο βήμα εμφανίζονται πρόσθετα σταθμά και, μέσω animation, αναπαρίσταται το ανάπτυγμα ενός αριθμού στις δυαδικές αξίες.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
576.477 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/3335
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
06/08/2013
LAST UPGRADE DATE
02/09/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Information InformationInformation > Information representation Information representationInformation representation
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Information InformationInformation > Information processing Information processingInformation processing
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
adaptation: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ], Ελένη Χριστοπούλου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Ελένη Χριστοπούλου [ΙΤΥΕ], Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE