Προσομοιωση καλειδοσκοπιου
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Διαδραστικό μαθησιακό αντικείμενο που εισάγει τους μαθητές στην έννοια της προσομοίωσης, μέσω του καλειδοσκόπιου. Το αντικείμενο περιέχει συνοπτικές πληροφορίες για τη λογική και τον τρόπο κατασκευής του παιχνιδιού, καθώς και ένα αλληλεπιδραστικό μέρος, στο οποίο οι μαθητές μπορούν να συνθέσουν τις δικές τους εικόνες (μέσω στοιχειωδών εργαλείων σχεδίασης), πειραματιζόμενοι με επιμέρους παραμέτρους.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές διερευνούν και πειραματίζονται με τη δημιουργία κυκλικά συμμετρικών σχημάτων, μέσω του συστήματος κατόπτρων του καλειδοσκόπιου. Ο εκπαιδευτικός, δημιουργεί καταστάσεις διερευνητικής μάθησης, ενώ μπορεί να επεκταθεί σε διαθεματικές δραστηριότητες, συνδυάζοντας γνώσεις από τη Φυσική (οπτική), την Πληροφορική (προγραμματισμός, αναζήτηση στο Διαδίκτυο) και την Τεχνολογία (κατασκευές).


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
598.757 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/3444
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
11/09/2013
LAST UPGRADE DATE
02/09/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming Computer programmingComputer programming > Algorithm AlgorithmAlgorithm
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Emerging Technologies Emerging TechnologiesEmerging Technologies > Virtual reality Virtual realityVirtual reality
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Software SoftwareSoftware > Games GamesGames
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
adaptation: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Ελένη Χριστοπούλου [ΙΤΥΕ], Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Ελένη Χριστοπούλου [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE