Εκπαιδευτικό παιχνίδι εισαγωγής στον βηματικό προγραμματισμό, μέσα από τη διερεύνηση εναλλακτικών σεναρίων εντολών και την επιλογή εκείνου που οδηγεί στη διάσχιση ενός λαβυρίνθου.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές εκτελούν νοητικά τον αλγόριθμο και επιλέγουν τη λύση που θεωρούν σωστή για την ολοκλήρωση της διαδρομής στον λαβύρινθο. Η επαλήθευση του αλγορίθμου γίνεται πατώντας το κουμπί «Έλεγχος».
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT)
> Computer programming Computer programmingComputer programming
> Algorithm AlgorithmAlgorithm
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
1
2
3
4
5
Total votes: 0
1
2
3
4
5
Total votes: 0
1
2
3
4
5
Total votes: 0
QUALITY SEALS
LICENSE
aggregator
Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και για την ανάλυση στοιχείων επισκεψιμότητας. Με την πρόσβαση στον ιστότοπο συμφωνείτε στη χρήση των cookies.
Το κατάλαβα Περισσότερα