Μικροπείραμα για το εμβαδόν της παράπλευρης επιφάνειας κυλίνδρου. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να διερευνήσουν οι μαθητές πόσοι κύλινδροι μπορούν να κατασκευαστούν, όταν το εμβαδόν της παράπλευρης επιφάνειας είναι σταθερό. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσουν την παράπλευρη επιφάνεια και να σχηματίσουν τον αντίστοιχο κύλινδρο. Τo μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).