Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Ποσο αλλαζει η παραπλευρη επιφανεια και ο ογκος ενος κυλινδρου;
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Μικροπείραμα με θέμα τον κύλινδρο. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να διερευνήσουν οι μαθητές κατά πόσο μεταβάλλονται το εμβαδόν της παράπλευρης επιφάνειας και ο όγκος ενός κυλίνδρου, όταν παραμένει σταθερή η βάση του και αλλάζει το ύψος του (ή αντίστροφα). Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσουν τον αντίστοιχο κύλινδρο και να παρατηρήσουν τόσο το εμβαδόν της παράπλευρης επιφάνειας όσο και τον όγκο του. Το μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
122 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/3939
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
06/11/2013
LAST UPGRADE DATE
31/05/2018
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics
> Geometry GeometryGeometry
> Cylinder CylinderCylinder
Mathematics MathematicsMathematics > Geometry GeometryGeometry > Measurement of Length - Area - Volume Measurement of Length - Area - VolumeMeasurement of Length - Area - Volume
Mathematics MathematicsMathematics > Geometry GeometryGeometry > Measurement of Length - Area - Volume Measurement of Length - Area - VolumeMeasurement of Length - Area - Volume
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Χρήστος Μανώλης [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Χρήστος Μανώλης [ΙΤΥΕ]
instructional designer:
Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
educational validator:
Γιάννης Παπαδόπουλος [ΙΤΥΕ], Γιώργος Ψυχάρης [ΙΤΥΕ], Μαρία Λάτση [ΙΤΥΕ]
technical validator:
Στέλιος Παπανδρέου [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
adaptation:
Χριστίνα Γκρέκα [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Χρήστος Μανώλης [ΙΤΥΕ], Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ], Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator