Το φαινομενο της αθεΐας - Ορισμος, αιτια και συνεπειες
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Άσκηση ταξινόμησης με θέμα τις χριστιανικές αντιλήψεις για το φαινόμενο της αθεΐας. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να δοκιμάσουν οι μαθητές τις γνώσεις τους σχετικά με τις γενικές αρχές, τα αίτια και τα αποτελέσματα της αθεΐας, θεωρημένα από τη σκοπιά του Χριστιανισμού. Πιο συγκεκριμένα, αντικείμενο της άσκησης είναι η ταξινόμηση των προτάσεων που δίνονται, με κριτήριο το αν αφορούν στους ορισμούς - βαθμίδες, τις αιτίες ή τις συνέπειες της αθεΐας.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η άσκηση αυτή προτείνεται να ενταχθεί στο τελευταίο στάδιο του σχεδίου μαθήματος που ακολουθεί ο εκπαιδευτικός ως δραστηριότητα εμπέδωσης. Μπορεί, επίσης, να χρησιμοποιηθεί ως μέσο αξιολόγησης ή ως υπενθύμιση των βασικών σημείων του μαθήματος που έχει ήδη διδαχθεί και να ενταχθεί στην αρχή επομένου μαθήματος. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργασία για το σπίτι.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1637.963 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:03:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/4492
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
2.0
CREATION DATE
12/01/2014
LAST UPGRADE DATE
02/09/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Religious Education Religious EducationReligious Education > Faith FaithFaith > Essence-Contribution-Doubting Essence-Contribution-DoubtingEssence-Contribution-Doubting
Religious Education Religious EducationReligious Education > Ecclesiastical History Ecclesiastical HistoryEcclesiastical History > Contemporary historic, geographical and social data Contemporary historic, geographical and social dataContemporary historic, geographical and social data
TEACHING APPROACH
behaviourist > drill and practise
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > meta – cognitive
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Βασίλης Βασιλείου [ΙΤΥΕ]
validator: Ιωάννα Κομνηνού [ΙΤΥΕ], Νίκος Αργυρόπουλος [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Βασιλική Μητροπούλου [ΙΤΥΕ]
educational validator: Βασιλική Μητροπούλου [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Βασιλική Μητροπούλου [ΙΤΥΕ]
adaptation: Νίκος Αργυρόπουλος [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Βασίλης Βασιλείου [ΙΤΥΕ], Ιωάννα Κομνηνού [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Βασιλική Μητροπούλου [ΙΤΥΕ], Ιωάννα Κομνηνού [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE