Μικροπείραμα για την εμπλοκή των μαθητών με τη διερεύνηση της συμμεταβολής γεωμετρικών μεγεθών στο αλγεβρικό πλαίσιο. Το πρόβλημα της εύρεσης της θέσης στην οποία πρέπει να τοποθετηθεί μια μπάρα μεταξύ δύο κάθετων τοίχων, ώστε να έχει τη μέγιστη αντοχή, αποτελεί την αφετηρία για την εμπλοκή των μαθητών με τη μελέτη συγκεκριμένων τριγωνομετρικών συναρτήσεων. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).