Μικροπείραμα με στόχο την εύρεση ενός αγνώστου σε μια αναλογία και τη διερεύνηση των ιδιοτήτων των ανάλογων ποσών. Με αφορμή το ερώτημα αν ο λόγος μιας αναλογίας παραμένει σταθερός, αν προσθέσουμε τους αριθμητές και τους παρονομαστές των δύο κλασμάτων, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να βρουν έναν άγνωστο αριθμό σε μια αναλογία και να απαντήσουν στο αρχικό ερώτημα, χρησιμοποιώντας πολλαπλές, δυναμικά αλληλοσυνδεόμενες, αναπαραστάσεις. Το μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).