Μικροπείραμα για τις εφαρμογές των παραλληλογράμμων στα τρίγωνα. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να διερευνήσουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να χωρίσουν ένα ευθύγραμμο τμήμα σε ν ίσα μέρη και να αιτιολογήσουν τη μέθοδο αυτή. Ακόμη, με τη βοήθεια των εργαλείων του μαθησιακού αντικειμένου, δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να αξιοποιήσουν τη μέθοδο στην οποία κατέληξαν, προκειμένου να χωρίσουν ένα ευθύγραμμο τμήμα σε ίσα μέρη. Το μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).