Μικροπείραμα για την εμπλοκή των μαθητών με το ιστορικό πρόβλημα του διπλασιασμού του κύβου. Το μικροπείραμα προσφέρει στους μαθητές τη δυνατότητα να κατασκευάσουν την πλευρά ενός κύβου με όγκο διπλάσιο από έναν κύβο δεδομένης πλευράς, αναδιπλώνοντας, με τη βοήθεια οπτικών οδηγιών, ένα τετράγωνο χαρτί, και να αναπτύξουν έτσι την οπτική τους σκέψη. Επίσης, στους μαθητές δίνεται βοήθεια για την εξήγηση του τρόπου κατασκευής. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί με χρήση εργαλείων δυναμικής γεωμετρίας και χειρισμού αλγεβρικών ψηφιακών συστημάτων (Geogebra).