Η σχεση δυναμης - αποστασης στον νομο του Coulomb
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Οπτικοποίηση με στόχο τη μελέτη του νόμου του Coulomb και τη διερεύνηση της σχέσης μεταξύ δύναμης και απόστασης.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Μεταβάλλοντας την απόσταση μεταξύ των φορτίων, ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί τη μεταβολή της δύναμης στο γράφημα της σχέσης F-r.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
338.314 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/6024
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
15/07/2014
LAST UPGRADE DATE
02/05/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physics PhysicsPhysics > Electricity and Magnetism Electricity and MagnetismElectricity and Magnetism > Coulomb's law Coulomb's lawCoulomb's law
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Ηλίας Σιτσανλής [ΙΤΥΕ]
technical validator: Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
adaptation: Παύλος Γκαϊντατζής [ΙΤΥΕ]
editor: Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ]
scientific coordinator: Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ], Βαγγέλης Κολτσάκης [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ], Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE