Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Ταξινομηση φυσαλιδας
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Διαδραστικό μαθησιακό αντικείμενο που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με τον αλγόριθμο ταξινόμησης φυσαλίδας, χρησιμοποιώντας οικεία για τους μαθητές αντικείμενα (μολύβια). Αρχικά, παρουσιάζεται μια ιστορία (με τη μορφή κόμικ) που εισάγει τους χρήστες στην έννοια της ταξινόμησης. Ακολούθως, δίνονται στους χρήστες τα λογικά βήματα του αλγορίθμου ταξινόμησης φυσαλίδας. Στο αλληλεπιδραστικό μέρος του μαθησιακού αντικειμένου, δίνεται η δυνατότητα επίλυσης ενός προβλήματος ταξινόμησης, μέσω διερεύνησης.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές διερευνούν, πειραματίζονται με το αλληλεπιδραστικό τμήμα και εξοικειώνονται με τη λογική της ταξινόμησης φυσαλίδας. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές, δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής μάθησης και αναδεικνύοντας τα σημαντικά βήματα του αλγορίθμου. Στη συνέχεια, ο εκπαιδευτικός μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες μεθόδους ταξινόμησης.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1129.717 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:20:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/6230
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
01/09/2014
LAST UPGRADE DATE
02/09/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT)
> Computer programming Computer programmingComputer programming
> Algorithm AlgorithmAlgorithm
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
adaptation:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Ελένη Χριστοπούλου [ΙΤΥΕ], Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator