Λαϊκη αφηγηση
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Ιστοσελίδα με θέμα τη λαϊκή αφήγηση. Ο μαθητής μπορεί να διαβάσει χαρακτηριστικά αποσπάσματα από απομνημονεύματα αγωνιστών του 1821 και να συγκρίνει το ύφος τους με δείγματα της λαϊκής ζωγραφικής τέχνης.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1277.07 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/6531
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΚΕΓ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΚΕΓ))
QUALITY SEALS OF METADATA
ΚΕΓ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ (ΚΕΓ))
VERSION
1.0
CREATION DATE
06/10/2014
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Literary genres and types Literary genres and typesLiterary genres and types > Fairy Tales - Myths - Folk narrative Fairy Tales - Myths - Folk narrativeFairy Tales - Myths - Folk narrative
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Literary genres and types Literary genres and typesLiterary genres and types > Memoir -(Auto)biography - Diary Memoir -(Auto)biography - DiaryMemoir -(Auto)biography - Diary
Modern Greek Literature Modern Greek LiteratureModern Greek Literature > Topics TopicsTopics > Culture - Art - Language Culture - Art - LanguageCulture - Art - Language
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
team coordinator: Κυριακή Δημοπούλου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Κυριακή Δημοπούλου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Κυριακή Δημοπούλου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΚΕΓ
publisher: ΙΤΥΕ, ΚΕΓ
metadata licensor: ΚΕΓ
metadata publisher: ΙΤΥΕ, ΚΕΓ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE