Ο εκπαιδευτικός χρησιμοποιεί την άσκηση ως παιγνιώδη δραστηριότητα ανακεφαλαίωσης. Σχολιάζοντας τα εμφανιζόμενα έργα, επισημαίνει τη σημασία των χρωμάτων στην ερμηνεία ενός έργου τέχνης (π.χ. γυναίκα με σταυρωμένα χέρια). Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες, παρατηρούν τις λεπτομέρειες και προτρέπονται να επιλέξουν το σωστό είδος ομάδας (βασική ή συμπληρωματικά, θερμά ή ψυχρά). Η χρωματική ομάδα που κυριαρχεί στις λεπτομέρειες άλλοτε είναι φανερή και άλλοτε κρυμμένη σε πολλές παραπλήσιες αποχρώσεις. Μέσα από τις εναλλαγές διατηρείται το ενδιαφέρον των μαθητών, ενώ, με την υποστήριξη του εκπαιδευτικού, μπορούν οι μαθητές να σχολιάσουν τα εμφανιζόμενα έργα. Η δραστηριότητα μπορεί να εφαρμοστεί στην τάξη με ηλεκτρονικό υπολογιστή και διαδραστικό πίνακα ή βιντεοπροβολέα.