Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Η τεχνη του ψηφιδωτου
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Διαδραστικός εννοιολογικός χάρτης με θέμα την τέχνη του ψηφιδωτού. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η κατανόηση των βασικών εννοιών και των μεταξύ τους σχέσεων, μέσα από έναν σχηματικό και βαθμιαία αποκαλυπτικό τρόπο ανάγνωσης. Πιο αναλυτικά, μέσω του εννοιολογικού χάρτη παρουσιάζονται η ιστορία, η τεχνική και τα μέσα (υλικά) που χρησιμοποιούνται στο ψηφιδωτό.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στο εισαγωγικό τμήμα μιας μικροδιδασκαλίας, προκειμένου να εισαχθούν κάποιες βασικές έννοιες που σχετίζονται με το ψηφιδωτό. Μπορεί, επίσης, να αξιοποιηθεί στο τέλος της παρουσίασης των παραπάνω εννοιών, προκειμένου να γίνει εννοιολογική σύνδεση μεταξύ επιμέρους οντοτήτων/διαστάσεων του θέματος με σχηματικό και βαθμιαία αποκαλυπτικό τρόπο. Τέλος, ο εννοιολογικός χάρτης μπορεί να αξιοποιηθεί από τους μαθητές για επανάληψη και εμπέδωση των βασικών εννοιών.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1810.922 (KΒ)
TECHNICAL REQUIREMENTS
Για να προβάλετε τις επιμέρους έννοιες και σχέσεις του εννοιολογικού χάρτη, θα πρέπει να επιλέξετε το μικρότερο πλαίσιο (με τον αριθμό) δίπλα από κάθε όρο.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/6573
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
2.0
CREATION DATE
15/10/2014
LAST UPGRADE DATE
30/04/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education
> Decorative Arts Decorative ArtsDecorative Arts
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Γιάννης Παλιόκας [ΙΤΥΕ]
subject matter expert:
Βασιλική Δαμιανίδου [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ]
adaptation:
Παναγιώτης Μάνδηλας [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Γιάννης Παλιόκας [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Γιάννης Παλιόκας [ΙΤΥΕ], Σμαράγδα Χρυσοστόμου [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
ΤΣ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΩΝ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΠΔΕ
metadata authoring program / project duration: 2017-2022
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΠΔΕ
metadata authoring program / project duration: 2017-2022
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator