Πειραματιζομαι με το ραβδογραμμα - Συχνοτητα
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Στη δραστηριότητα αυτή οι μαθητές δουλεύουν στα πλαίσια του μικρόκοσμου ΄Ραβδόγραμμα’. Καλούνται να χειριστούν κιναισθητικά μέσω μεταβολέων τις τιμές των δεδομένων και παράλληλα να παρατηρήσουν τις μεταβολές στο ραβδόγραμμα που σχηματίζεται στην οθόνη του υπολογιστή. Στη συνέχεια, κατασκευάζουν ραβδογράμματα με βάση δεδομένα που συλλέγουν οι ίδιοι και προσπαθούν να ερμηνεύσουν τα αποτελέσματα της επεξεργασίας των δεομένων τους. Παράλληλα, καλούνται να χρησιμοποιήσουν τον υπολογιστή, για να ελέγξουν την επεξεργασία δεδομένων που έχουν αρχικά πραγματοποιήσει με χαρτί και μολύβι. Έτσι οι μαθητές εισάγονται σε βασικές έννοιες της επεξεργασίας δεδομένων μέσα από τον πειραματισμό και τη χρήση πολλαπλών συμβατικών και ψηφιακών αναπαραστάσεων.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο συνδέεται στενά με το μαθησιακό αντικείμενο με τίτλο ‘Πειραματίζομαι με το ραβδόγραμμα: Μέσος όρος’.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 12
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
3276.275 (KΒ)
TECHNICAL REQUIREMENTS
Αν δεν υπάρχει εγκαταστημένο το MicroWorlds Pro, οι μικρόκοσμοι μπορούν να τρέξουν σε Internet Explorer χρησιμοποιώντας τα αντίστοιχα αρχεία τύπου.html. Για να τρέξουν αυτά τα αρχεία πρέπει να εγκατασταθεί το mwplugin.exe, το οποίο περιλαμβάνεται στο εκπαιδευτικό πακέτο 'Μετρώ - Υπολογίζω-Εκτιμώ Α'.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7054
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics > Statistics & Probability Statistics & ProbabilityStatistics & Probability > Graphical representation of data Graphical representation of dataGraphical representation of data
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
instructional designer: Νίκος Δαπόντες
educational team member: Νίκος Δαπόντες, Μαρία Τσαλικίδου, Πέτρος Προβελέγγιος, Νίκος Τζιμόπουλος, Γιάννης Κωτσάνης
technical team member: Νίκος Τζιμόπουλος, Γιάννης Κωτσάνης, Κυριάκος Μαυρίδης
editor: Νίκος Τζιμόπουλος
graphical designer: Μάκης Κωνσταντελάκης
pedagogical consultant / reviewer: Κώστας Διαμαντής, Βασίλης Τσίτσος
project consultant / reviewer: Ελίνα Μεγάλου
subcontract leader / coordinator: Νίκος Δαπόντες, Αζόλιμνος Σύρος
supervising and monitoring authority: ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Μαρία Λάτση
metadata validator: Μαρία Λάτση, Τζένη Οικονομίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
action:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image seal image metadata seal image
LICENSE