Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Εργαλεια μετρησης
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Με αφορμή τη λειτουργία ενός απλού εργαλείου μετρήσεων που χρησιμοποιήθηκε παλαιότερα, οι μαθητές θα μελετήσουν τις ιδιότητες των όμοιων τριγώνων. Κατόπιν θα αναλύσουν το μαθηματικό περιεχόμενο της μεθόδου μέτρησης και θα χρησιμοποιήσουν μία προσομοίωση του εργαλείου, μέσω της οποίας θα ελέγξουν την εγκυρότητα της μεθόδου μέτρησης εργαζόμενοι στα πλαίσια ενός ειδικά σχεδιασμένου προγράμματος σε υπολογιστικό περιβάλλον δυναμικής γεωμετρίας. Έτσι οι μαθητές έρχονται σε επαφή και προβληματίζονται σχετικά με το λόγο τμημάτων, τα ανάλογα ευθύγραμμα τμήματα, την ομοιότητα τριγώνων και εφαρμογές της.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο συνδέεται στενά με το μαθησιακό αντικείμενο με τίτλο ‘Το προοπτικό επίπεδο’.
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1936.761 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
1:30:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7056
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.), ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics
> Geometry GeometryGeometry
> Similarity of geometric figures Similarity of geometric figuresSimilarity of geometric figures
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
educational validator:
Γιώργος Αγαθός
subject matter expert:
Στέφανος Κεΐσογλου, Μαρία Λάτση, Νεκταρία Συκαρά
technical implementer:
Πάνος Ζευγώλης, Μιχάλης Λουκιανός
subcontract leader / coordinator:
Γιώργος Αγαθός
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Μαρία Λάτση
metadata validator: Μαρία Λάτση, Τζένη Οικονομίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
action:
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
subcontractor: Εκδόσεις Καστανιώτη
subcontractor: Εκδόσεις Καστανιώτη
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator