Δημιουργια συνθετων μοτιβων με αλγοριθμικες δομες επαναληψης και επιλογης
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Διαδραστικό μαθησιακό αντικείμενο με θέμα την παραγωγή σύνθετων πολύχρωμων σχημάτων. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι μια πρώτη προσέγγιση του ρόλου των δομών επιλογής και επανάληψης στον προγραμματισμό υπολογιστών.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές, αρχικά, καλούνται, με μια καθοδηγούμενη δραστηριότητα, να τροποποιήσουν το πλήθος των επαναλήψεων (κατά τον x και y άξονα), καθώς και το πλήθος των χρωματικών συνιστωσών που συνθέτουν ένα μοτίβο που εμφανίζεται στην οθόνη. Ο αλγόριθμος στον οποίο βασίζεται η παραγωγή του σύνθετου μοτίβου δεν παρουσιάζεται, αλλά προσεγγίζεται εμπειρικά. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται μια εικονική «μηχανή σχεδίασης αέναων γραφικών», που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να τροποποιήσουν συγκεκριμένες παραμέτρους, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα διαφορετικό σχήμα. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές, ώστε να πειραματιστούν με τις αλγοριθμικές δομές της επανάληψης και της επιλογής.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
323.61 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/711
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
02/12/2012
LAST UPGRADE DATE
02/09/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming Computer programmingComputer programming > Algorithm AlgorithmAlgorithm
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming Computer programmingComputer programming > Programming structures Programming structuresProgramming structures
TEACHING APPROACH
constructivist > experiential learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
adaptation: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ], Ελένη Χριστοπούλου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Ελένη Χριστοπούλου [ΙΤΥΕ], Αριστείδης Αράπογλου [ΙΤΥΕ], Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE