Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Σπειρογραφος - Σχεδιαση μεσω αλγοριθμου
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Διαδραστικό μαθησιακό αντικείμενο που προσομοιώνει τη λειτουργία του σπειρογράφου μέσω αλγορίθμου. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές τον τρόπο σχεδίασης ενός σπειρογράφου. Στο μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνονται, επίσης, σύντομες πληροφορίες με μορφή παρουσίασης.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές πειραματίζονται με το μαθησιακό αντικείμενο, μεταβάλλοντας τις βασικές παραμέτρους του σπειρογράφου που οδηγούν σε διαφορετικό κάθε φορά αποτέλεσμα. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές, δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης και αναδεικνύοντας τη σημασία της εισαγωγή αρχικών τιμών σε αλγόριθμο ως προς το αποτέλεσμα.
KEYWORDS

EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER

METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
330.705 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/714

LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
02/12/2012
LAST UPGRADE DATE
02/09/2019

LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT)
> Computer programming Computer programmingComputer programming
> Algorithm AlgorithmAlgorithm
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Software SoftwareSoftware > Design DesignDesign
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Software SoftwareSoftware > Design DesignDesign
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
affective > to pay attention

LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Τσάκωνας Παναγιώτης [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ]
adaptation:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Παναγιώτης Τσάκωνας [ΙΤΥΕ], Ελένη Χριστοπούλου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Ελένη Χριστοπούλου [ΙΤΥΕ], Αθανάσιος Τζιμογιάννης [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ

LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator