Το τρίτο και τελευταίο επεισόδιο του γνωστού παραμυθιού προσφέρει το κατάλληλο πλαίσιο για εξάσκηση στην κατανόηση προφορικού λόγου και μπορεί να αξιοποιηθεί, για να εξοικειώσει τους μαθητές με λεξιλόγιο και δομές σχετικά με την ενδυμασία και την περιγραφή συναισθημάτων θαυμασμού. Ο συνδυασμός τραγουδιού και κειμένου κάνει την ιστορία να μοιάζει με musical και προσφέρει στους μαθητές το κατάλληλο πλαίσιο για δραματοποίηση. Επίσης, το τραγούδι στο τέλος της ιστορίας προσφέρει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές να συζητήσουν για τη ματαιοδοξία των ανθρώπων, καθώς και για τη μικρή σημασία που θα πρέπει να έχουν τα υλικά αγαθά στη ζωή.