Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Το παιχνιδι του χαρτη της Ελλαδας
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Άσκηση συμπλήρωσης τοπωνυμίων στον χάρτη της Ελλάδας. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να δοκιμάσουν οι μαθητές τις γνώσεις τους σχετικά με τον διαμελισμό της χώρας και τη διοικητική της διαίρεση. Στους μαθητές δίνονται δύο χάρτες της Ελλάδας, σε καθέναν από τους οποίους αντιστοιχεί μια διαφορετική άσκηση. Στον χάρτη αναγλύφου σκοπός της άσκησης είναι να παρατηρήσουν οι μαθητές την κόκκινη κουκκίδα, να αναγνωρίσουν το νησί, τον ποταμό, τη λίμνη ή το βουνό που σημειώνει και να επιλέξουν το σωστό από τα τοπωνύμια που δίνονται. Στον χάρτη της διαίρεσης της χώρας, σκοπός της άσκησης είναι να αναγνωρίσουν οι μαθητές, με το ίδιο σκεπτικό, τους νομούς και τις πρωτεύουσές τους. Με τη σωστή τοποθέτηση του τοπωνυμίου επάνω στην κουκκίδα, εμφανίζονται πληροφορίες για την αντίστοιχη γεωγραφική θέση. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει, επίσης, οδηγίες εγκατάστασης του λογισμικού «Γεωλογία - Γεωγραφία», καθώς και σχετικές οδηγίες χρήσης.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το παρόν μαθησιακό αντικείμενο αποτελεί μέρος του λογισμικού «Γεωλογία - Γεωγραφία». Όπως και τα υπόλοιπα αντικείμενα του λογισμικού, εξυπηρετεί συγκεκριμένους στόχους γνώσης, κατανόησης, μεθόδου έρευνας και επίλυσης προβλημάτων και ενσωματώνει τις προϋποθέσεις ή τους όρους για οργανική ένταξή του στη διδακτική πράξη. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ενταγμένο στο πλαίσιο ενός εκπαιδευτικού σεναρίου, μαζί με άλλα αντικείμενα του ίδιου λογισμικού, είτε και αυτόνομα, για την προσέγγιση επιμέρους θεμάτων. Στο λογισμικό περιλαμβάνονται οδηγίες διδακτικής αξιοποίησης και παιδαγωγικές προσεγγίσεις, τις οποίες μπορεί να λάβει υπ' όψιν ο εκπαιδευτικός, για να οικοδομήσει τη δική του διδακτική προσέγγιση.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
8299.892 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7260

ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Γεωγραφία - Γεωλογία Geography - GeologyΓεωγραφία - Γεωλογία
> Χάρτες MapsΧάρτες
> Στοιχεία χάρτη Map elementsΣτοιχεία χάρτη
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
συμπεριφοριστική προσέγγιση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης:
Κατερίνα Κλωνάρη
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Ηλίας Κούτσικος
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου:
ΙΕΠ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων:
Κατερίνα Κλωνάρη, Τζένη Οικονομίδου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΕΠ
εκδότης: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ

ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
Έργα ΠΙ

Έργα ΠΙ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
διάρκεια: 2003-2008
ανάδοχος (έργου / πράξης): IEP
φορείς υλοποίησης: ΙΕΠ
υποέργο:
Γεωλογία-Γεωγραφία (Α' - Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
διάρκεια: 2003-2008
ανάδοχος (έργου / πράξης): IEP
φορείς υλοποίησης: ΙΕΠ

Γεωλογία-Γεωγραφία (Α' - Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)
ανάδοχος υποέργου: Εκδόσεις Καστανιώτη
ανάδοχος υποέργου: Εκδόσεις Καστανιώτη
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών

Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator