Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Η Επανασταση του 1821 μεσα απο την τεχνη - Με ποιον τροπο αποδιδονται τα δυο φυλα στα εργα τεχνης που αναφερονται στην Ελληνικη Επανασταση;
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο περιέχει διαμορφωμένο υλικό που αποσκοπεί στη διερεύνηση θεμάτων της Ιστορίας και της Τέχνης με τη χρήση πολιτιστικών πηγών. Εξετάζεται η θεματολογία και η εικαστική απόδοση της ιστορικής περιόδου του 1821.Το θέμα της εφαρμογής προσεγγίζεται μέσα από τη διερεύνηση του ερωτήματος: «Με ποιον τρόπο αποδίδονται τα δυο φύλα στα έργα τέχνης που αναφέρονται στην Ελληνική Επανάσταση;». Περιέχονται δυο δραστηριότητες. Η «1η δραστηριότητα» περιλαμβάνει φύλλο εργασίας για τη συγκέντρωση πληροφοριών και επιχειρημάτων για την απάντηση του ερωτήματος. Η «2η δραστηριότητα» περιλαμβάνει δραστηριότητες για την απάντηση του ερωτήματος. Η σύνθεση την απάντησης πρέπει να υποστηρίζεται από επιχειρήματα και συγκεκριμένες πληροφορίες που έχουν συγκεντρωθεί από τις ιστορικές πηγές του ερωτήματος αλλά και από τις προηγούμενες δραστηριότητες. Συγκεκριμένος αριθμός πηγών (οπτικό ντοκουμέντο, ηχητική πηγή, γραπτή πηγή, βίντεο) για το ερώτημα παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες για την απάντησή του. Επιδιώκεται η κατανόηση των επιλογών της καλλιτεχνικής δημιουργίας με κριτήριο τον τρόπο που αποδίδονται τα δυο φύλα στα έργα τέχνης που αναφέρονται στην Ελληνική Επανάσταση, η γνώση όψεων της καλλιτεχνικής δημιουργίας σχετικά με την Ελληνική Επανάσταση, η αντίληψη των έργων τέχνης ως ιστορικών πηγών, η αντίληψη της καλλιτεχνικής δημιουργίας στην διαμόρφωση της ιστορικής μνήμης.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η εφαρμογή μπορεί να αξιοποιηθεί στη σχολική τάξη, κατά τη διάρκεια ή μετά την ολοκλήρωση της διδασκαλίας θεματικών ενοτήτων που σχετίζονται με την ιστορική περίοδο της Επανάστασης του 1821. Οι μαθητές και οι μαθήτριες χωρισμένοι σε ομάδες αναλαμβάνουν τη διερεύνηση του θέματος και την επεξεργασία του ερωτήματος.Τα αποτελέσματα της εργασίας κάθε ομάδας ανακοινώνονται στην ολομέλεια της τάξης, ανταλλάσσονται απόψεις και προτείνονται τρόποι παρουσίασης του υλικού.
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
3735.386 (KΒ)
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Open Office: Επεξεργαστής κειμένου (Writer) ή Microsoft Office: Επεξεργαστής κειμένου (Word)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7315
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education
> Issues of Visual Arts Issues of Visual ArtsIssues of Visual Arts
History HistoryHistory
History HistoryHistory
TEACHING APPROACH
cognitivist > collaborative learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
scientific coordinator:
Μαρία Ρεπούση
team coordinator:
Ιωάννα Ηλιοπούλου
content editor:
Αρμόδιος Τσιβάς
instructional designer:
Μαρία Ρεπούση, Ιωάννα Ηλιοπούλου, Αρμόδιος Τσιβάς
technical implementer:
Ιωάννα Ηλιοπούλου, Αθανάσιος Πέτσος
content provider:
Χαρά Ανδρεάδου, Στράτος Γκόγκολας, Σεβαστή Λάζαρη, Ελένη Μπενιάτα
project consultant / reviewer:
Κώστας Διαμαντής
technical validator:
Αθανάσιος Πέτσος
educational validator:
Ανδρέας Κωστόπουλος
pedagogical coordinator:
Σμαράγδα Χρυσοστόμου
subcontract leader / coordinator:
Ιωάννα Ηλιοπούλου
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Ανδρέας Κωστόπουλος
metadata validator: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
action:
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ: Γέννηση και ανάπτυξη της σύγχρονης Ελλάδας
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ: Γέννηση και ανάπτυξη της σύγχρονης Ελλάδας
subcontractor: Ένωση Φυσικών Προσώπων
subcontractor: Ένωση Φυσικών Προσώπων
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator