Όταν τρωμε, δεν μιλαμε! - Η πορεια της τροφης
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Παρουσίαση με σχεδιοκίνηση της πορείας της τροφής από τη στοματική κοιλότητα προς τον οισοφάγο. Το μαθησιακό αντικείμενο συνοδεύεται από σύντομα κείμενα που περιγράφουν και αιτιολογούν τη μετατόπιση της επιγλωττίδας κατά την κατάποση της τροφής και επισημαίνουν τον κίνδυνο που διατρέχουμε όταν τρώμε και μιλάμε ταυτόχρονα.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τους μαθητές μετά από σχετική συζήτηση στην τάξη. Ερωτήματα που θα απευθύνει ο εκπαιδευτικός στους μαθητές, όπως: (i) πόσες φορές έχετε ακούσει τη φράση «όταν τρώμε δεν μιλάμε»; ii) πόσο χρήσιμη πιστεύετε ότι είναι αυτή η συμβουλή; (iii) τι συμβαίνει όταν στραβοκαταπίνουμε; κ.ά., μπορούν να λειτουργήσουν ως αφόρμηση για την ανάπτυξη διαλόγου. Στη διάρκεια της συζήτησης, οι μαθητές ενθαρρύνονται να εκφράσουν τις απόψεις τους, τις οποίες στη συνέχεια επιβεβαιώνουν ή αναθεωρούν διαβάζοντας τα σύντομα κείμενα που περιλαμβάνονται στο μαθησιακό αντικείμενο και παρατηρώντας τα κινούμενα γραφικά που παρουσιάζουν την πορεία της τροφής από τη στοματική κοιλότητα προς τον οισοφάγο.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
346.497 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7407
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Βιολογία BiologyΒιολογία > Αναπνοή RespirationΑναπνοή > Άνθρωπος - Αναπνευστικό σύστημα Human being - Respiratory systemΆνθρωπος - Αναπνευστικό σύστημα
Βιολογία BiologyΒιολογία > Θρέψη NutritionΘρέψη > Άνθρωπος - Πεπτικό σύστημα Human - Digestive systemΆνθρωπος - Πεπτικό σύστημα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > άμεση διδασκαλία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > διεργασία > να κατανοούν
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργός: Γιώργος Μπίνας, Χρίστος Ντούσκος, Δημήτρης Κωστής, Γιώργος Πανταζής, Νίκος Μακροδήμος, Δανιήλ Δανιηλίδης
παιδαγωγική επικύρωση αντικειμένου: Ζαχαρίας Σκούρας, Μαρία Βασιλοπούλου, Κατερίνα Μποσινάκου
επιστημονικός υπεύθυνος: Βασιλική Περάκη, Φωτεινή Μπαρώνα
τεχνική επικύρωση αντικειμένου: Αδάμ Αγγελής, Κοσμάς Ηλιάδης, Κώστας Ιατρού
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Φωτεινή Μπαρώνα
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΙΕΠ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων: Μάγδα Γρηγορίου
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Λίτσα Παυλάτου, Τζένη Οικονομίδου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΕΠ
εκδότης: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ