Μη ειδικη αμυνα: Πυρετος
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Με την αξιοποίηση κινούμενων γραφικών και ενός σύντομου κειμένου, παρουσιάζεται σχηματικά και εξηγείται η αύξηση της θερμοκρασίας του ανθρώπινου σώματος στις περιπτώσεις γενικευμένης μικροβιακής μόλυνσης. Ο χρήστης του μαθησιακού αντικειμένου αντλεί πληροφορίες που αφορούν στη συμβολή του πυρετού, ως μηχανισμού μη ειδικής άμυνας, στην αντιμετώπιση των μικροβίων μετά την είσοδό τους στον οργανισμό.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο προτείνεται να αξιοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό ως εποπτικό υλικό και ως αφόρμηση για συζήτηση με τη συμμετοχή του συνόλου των μαθητών. Θεματικούς άξονες της συζήτησης μπορούν να αποτελέσουν: (i) η συσχέτιση του πυρετού με την έννοια της ομοιόστασης και των μηχανισμών που την εξασφαλίζουν, (ii) η προσέγγιση των παθογόνων μικροβίων ως παραγόντων που διαταράσσουν την ομοιόσταση του οργανισμού, (iii) η ανάδειξη της συντονισμένης λειτουργίας διαφορετικών οργάνων και συστημάτων του ανθρώπου ως απαραίτητης προϋπόθεσης για τη δράση των αμυντικών μηχανισμών, (iv) η επίδραση της αυξημένης θερμοκρασίας του ανθρώπινου σώματος στην ανάπτυξη και τον πολλαπλασιασμό των παθογόνων μικροοργανισμών και τα κριτήρια που κατατάσσουν τον πυρετό στους εσωτερικούς μηχανισμούς μη ειδικής άμυνας.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
373.448 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7417
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Βιολογία BiologyΒιολογία > Άνθρωπος και Υγεία Human Being and HealthΆνθρωπος και Υγεία > Μηχανισμοί Άμυνας Defence MechanismsΜηχανισμοί Άμυνας
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > άμεση διδασκαλία
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > βασισμένος σε γεγονότα
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργός: Γιώργος Μπίνας, Χρίστος Ντούσκος, Δημήτρης Κωστής, Γιώργος Πανταζής, Νίκος Μακροδήμος, Δανιήλ Δανιηλίδης
παιδαγωγική επικύρωση αντικειμένου: Ζαχαρίας Σκούρας, Μαρία Βασιλοπούλου, Κατερίνα Μποσινάκου
επιστημονικός υπεύθυνος: Βασιλική Περάκη, Φωτεινή Μπαρώνα
τεχνική επικύρωση αντικειμένου: Αδάμ Αγγελής, Κοσμάς Ηλιάδης, Κώστας Ιατρού
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Φωτεινή Μπαρώνα
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΙΕΠ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων: Μάγδα Γρηγορίου
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων: Λίτσα Παυλάτου, Τζένη Οικονομίδου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΕΠ
εκδότης: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ