Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Τα θαυματα του Ιησου (κουιζ)
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Κουίζ δέκα ερωτήσεων (πολλαπλών επιλογών, σωστού-λάθους), σχετικά με τα θαύματα του Χριστού. Στόχος της άσκησης είναι να δοκιμάσουν οι μαθητές τις γνώσεις τους, απαντώντας στις ερωτήσεις. Για μεγαλύτερη εμβάθυνση, μετά από κάθε απάντηση, δίνονται, ως ανατροφοδότηση, σύντομες πληροφορίες και επιπλέον διευκρινίσεις. Έτσι, η άσκηση υπερβαίνει τη λογική ενός απλού κουίζ. Να σημειωθεί, επίσης, ότι οι ερωτήσεις του κουίζ μπορούν να εμφανίζονται είτε μία-μία είτε όλες μαζί σε λίστα.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
429.099 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7526
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (draft)
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Religious Education Religious EducationReligious Education
> New Testament New TestamentNew Testament
> Miracles MiraclesMiracles
TEACHING APPROACH
behaviourist > programmed instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > factual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
scientific coordinator:
Σταύρος Γιαγκάζογλου, Σταύρος Γιαγκάζογλου
technical design group member:
Ευγενία Αντωνοπούλου, Ευγενία Τσαμασφύρα, Άννα Καραμάνη, Αντώνης Παπαθεοδούλου, Γιώργος Τεμπέλης, Αθηνά Τριανταφυλλοπούλου, Γιώργος Γεραλής, Ευγενία Αντωνοπούλου, Ευγενία Τσαμασφύρα, Άννα Καραμάνη, Αντώνης Παπαθεοδούλου, Γιώργος Τεμπέλης, Αθηνά Τριανταφυλλοπούλου, Γιώργος Γεραλής
graphical designer:
Χρήστος Γιαλαμάς, Χρήστος Γιαλαμάς
subject matter expert:
Χρήστος Καρακόλης, Γιώργος Φίλιας, Κωνσταντίνος Καρακόλης, Κωνσταντίνος Παπαθανασίου, Γιώργος Τσούπρας, Χρήστος Καρακόλης, Γιώργος Φίλιας, Κωνσταντίνος Καρακόλης, Κωνσταντίνος Παπαθανασίου, Γιώργος Τσούπρας
subcontract leader / coordinator:
Σταύρος Γιαγκάζογλου
supervising and monitoring authority:
ΙΕΠ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata validator:
Βασιλική Μητροπούλου, Τζένη Οικονομίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΕΠ
publisher: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
Έργα ΠΙ
Έργα ΠΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: IEP
project / program partners: ΙΕΠ
subcontract:
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ (Α' - Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: IEP
project / program partners: ΙΕΠ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ (Α' - Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)
subcontractor: Καρακόλης Χρ.
subcontractor: Καρακόλης Χρ.
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator