Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Ρυθμιστικα διαλυματα και μεταβολη pH
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο "Ρυθμιστικά διαλύματα" βασίζεται σε υπολογιστικό φύλλο (.xls) του MS Excel, στο οποίο καλείται ο χρήστης να συμπληρώσει στα πράσινα κελιά τις συγκεντρώσεις των ενώσεων που αποτελούν το ρυθμιστικό διάλυμα, τον όγκο του, τη Κa του CH₃COOH , τον όγκο του HCl ή ΝαΟΗ, καθώς και στα γαλάζια κελιά τις συγκεντρώσεις του ισχυρού οξέος ή της ισχυρής βάσης, προκειμένου να δημιουργηθούν τα κατάλληλα διαγράμματα. Σκοπός του μαθησιακού αντικείμενου είναι να βοηθήσει τον χρήστη να κατανοήσει σε βάθος πως γίνεται η " Μεταβολή του pH ενός ρυθμιστικού διαλύματος ασθενούς οξέος-συζυγούς βάσης και του νερού, με την προσθήκη ισχυρού οξέος ή ισχυρής βάσης" αντίστοιχα. Εμπεριέχει σενάριο για τον καθηγητή/ εκπαιδευτικό, (όπου δίνονται και κατάλληλες οδηγίες για τη σωστή συμπλήρωση του υπολογιστικού φύλλου) και φύλλο εργασίας για το μαθητή ή χρήστη με ερωτήσεις εμπέδωσης
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
3836.903 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7883
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Chemistry ChemistryChemistry
> Change of matter Change of matterChange of matter
> Solutions SolutionsSolutions
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
adaptation:
Κωνσταντίνα Δαλακώστα
script writer:
Γιώργος Κορακάκης, Κωνσταντίνα Δαλακώστα
creator:
Βασίλης Αγγελόπουλος
pedagogical coordinator:
Λίτσα Παυλάτου
instructional designer:
Λίτσα Παυλάτου
scientific coordinator:
Νίκος Σπυρέλλης
subcontract leader / coordinator:
Νίκος Σπυρέλλης
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Κωνσταντίνα Δαλακώστα
metadata validator: Κωνσταντίνα Δαλακώστα, Τζένη Οικονομίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
action:
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
ΧΗΜΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ A'
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
ΧΗΜΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ A'
subcontractor: ΕΜΠ
subcontractor: ΕΜΠ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator