Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Έργο δυναμης
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
"Έργο δύναμης": εφαρμογή του λογισμικού Modellus (2.5) με θέμα την κίνηση σωμάτων στα οποία ακείται σταθερή δύναμη, φύλλο εργασίας και οδηγίες για τους εκπαιδευτικούς.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Διερευνητική προσέγγιση για τη μελέτη του έργου σταθερής δύναμης. Ο μαθητής διερευνά τους παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται το έργο, μεταβάλλοντας τη δύναμη που εφαρμόζουν δύο άνδρες σε καροτσάκια, την ταχύτητα και την απόσταση που διανύουν.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
3740.094 (KΒ)
TECHNICAL REQUIREMENTS
Ο χρήστης πρέπει να "κατεβάσει" και να αποσυμπιέσει το συμπιεσμένο αρχείο mdl_file.zip. Στο φάκελο που θα δημιουργηθεί κατά την αποσυμπίεση, θα πρέπει να ανοίξει το αρχείο mdl. Το λογισμικό MODELLUS 2.5 είναι διαθέσιμο στο http://photodentro.edu.gr/edusoft/r/8531/165?locale=el.
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Το λογισμικό MODELLUS 2.5 είναι διαθέσιμο στο http://photodentro.edu.gr/edusoft/r/8531/165?locale=el.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7908
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physics PhysicsPhysics
> Energy EnergyEnergy
> Force work Force workForce work
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
educational team member:
Ελένη Σταυρίδου, Τάσος Πάλλας, Σταύρος Δημητριάδης, Δημήτρης Γεωργούσης
technical team member:
Βαγγέλης Τριανταφύλλου
subcontract leader / coordinator:
Ελένη Σταυρίδου
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Βαγγέλης Κολτσάκης
metadata validator: Τάσος Μικρόπουλος, Τζένη Οικονομίδου
scientific metadata coordinator: Τάσος Μικρόπουλος
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
action:
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
ΕΝΕΡΓΕΙΑ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
ΕΝΕΡΓΕΙΑ
subcontractor: Ένωση Φυσικών Προσώπων
subcontractor: Ένωση Φυσικών Προσώπων
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator