Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Δυναμικη ενεργεια
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
"Δυναμική ενέργεια": εφαρμογή του λογισμικού Modellus (2.5) με θέμα τη μεταβολή του ύψους σώματος, φύλλο εργασίας και οδηγίες για τους εκπαιδευτικούς.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Διερευνητική προσέγγιση για τη μελέτη της βαρυτικής δυναμικής ενέργειας. Ο μαθητής διερευνά τους παράγοντες από τους οποίους εξαρτάται η δυναμική ενέργεια μεταβάλλοντας τη μάζα ή το ύψος ενός γορίλα που σκαρφαλώνει σε ένα δέντρο.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
4492.824 (KΒ)
TECHNICAL REQUIREMENTS
Ο χρήστης πρέπει να "κατεβάσει" και να αποσυμπιέσει το συμπιεσμένο αρχείο mdl_file.zip. Στο φάκελο που θα δημιουργηθεί κατά την αποσυμπίεση, θα πρέπει να ανοίξει το αρχείο mdl. Το λογισμικό MODELLUS 2.5 είναι διαθέσιμο στο http://photodentro.edu.gr/edusoft/r/8531/165?locale=el.
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Το λογισμικό MODELLUS 2.5 είναι διαθέσιμο στο http://photodentro.edu.gr/edusoft/r/8531/165?locale=el.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7920
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physics PhysicsPhysics
> Energy EnergyEnergy
> Potential energy Potential energyPotential energy
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
educational team member:
Ελένη Σταυρίδου, Τάσος Πάλλας, Σταύρος Δημητριάδης, Δημήτρης Γεωργούσης
technical team member:
Βαγγέλης Τριανταφύλλου
subcontract leader / coordinator:
Ελένη Σταυρίδου
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Βαγγέλης Κολτσάκης
metadata validator: Τάσος Μικρόπουλος, Τζένη Οικονομίδου
scientific metadata coordinator: Τάσος Μικρόπουλος
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
action:
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
ΕΝΕΡΓΕΙΑ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
ΕΝΕΡΓΕΙΑ
subcontractor: Ένωση Φυσικών Προσώπων
subcontractor: Ένωση Φυσικών Προσώπων
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator