Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Το φαινομενο της εξατμισης
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Δυναμική οπτική αναπαράσταση του φαινομένου της εξάτμισης. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η διερεύνηση της εξάρτησης του φαινομένου της εξάτμισης από επιμέρους παράγοντες, όπως ο άνεμος, η θερμοκρασία, η υγρασία και η επιφάνεια. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να πειραματιστούν με τους διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν την εξάτμιση, να τους μεταβάλουν ανεξάρτητα και να διερευνήσουν πώς οι μεταβολές των επιμέρους παραγόντων επηρεάζουν το φαινόμενο.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Η δυναμική αναπαράσταση επιτρέπει τη διερευνητική προσέγγιση και μελέτη του φαινομένου της εξάτμισης, μέσω της ποιοτικής μεταβολής των τιμών των εμπλεκόμενων φυσικών μεγεθών. Η αξιοποίηση του μαθησιακού αντικειμένου παρέχει στον εκπαιδευτικό την κατάλληλη υποστήριξη και ένα εργαλείο για αναστοχασμό. Η αξιοποίηση της αναπαράστασης μπορεί να γίνει και σε ομαδοσυνεργατικό πλαίσιο. Μπορούν επίσης να αξιοποιηθούν οι τεχνικές του καταιγισμού ιδεών ή της χιονοστιβάδας. Προτείνεται οι ομάδες των μαθητών να διερευνήσουν το πώς επηρεάζει η κάθε μεταβλητή τον ρυθμό εξάτμισης του υγρού και, μέσα από συζήτηση στην τάξη, να καταλήξουν στα αντίστοιχα συμπεράσματα. Ακόμη, οι μαθητές μπορούν να προτείνουν διαδικασίες που ευνοούν ή εμποδίζουν την εξάτμιση ενός υγρού σε καταστάσεις της καθημερινότητάς τους.
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
612.847 (KΒ)
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Το μαθησιακό αντικείμενο λειτουργεί μόνο online.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/7999
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
30/03/2015
LAST UPGRADE DATE
02/05/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physics PhysicsPhysics
> States of matter States of matterStates of matter
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Ηλίας Σιτσανλής [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
adaptation:
Παύλος Γκαϊντατζής [ΙΤΥΕ]
editor:
Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ]
metadata enricher: Μάνθος Πατρινόπουλος [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator