Η εννοια της καλαισθησιας στη ζωγραφικη (συγκριση εργων)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο περιέχει μια σειρά διαδραστικών εφαρμογών που σχετίζονται με την έννοια της «Καλαισθησίας». Στην παρουσίαση προσδιορίζονται οι λόγοι για τους οποίους μας αρέσει ένα έργο τέχνης και πως μπορούμε να καλλιεργήσουμε τις γνώσεις μας για την έννοια του ωραίου. Στη συνέχεια επιλέγοντας τα παιχνίδια και μέσα από την παράθεση έργων τέχνης οι μαθητές μπορούν να συγκρίνουν και να επιλέξουν πίνακες και περιγράψουν συναισθήματα, να δημιουργήσουν μια ιστορία, να περιγράψουν ένα γνωστό πίνακα αιτιολογώντας την προτίμηση τους, να διακρίνουν σε ποιο πίνακα εμφανίζεται περισσότερο κίνηση ή πειθαρχία και να διακρίνουν συναισθήματα όπως η χαρά και η τρυφερότητα. Επιδιώκεται οι μαθητές αλληλεπιδρώντας με το περιβάλλον των εφαρμογών να εμπεδώνουν με τρόπο ευχάριστο και δημιουργικό τις γνώσεις που αποκτούν.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Μπορεί να συμπληρώσει την προσέγγιση θεμάτων που σχετίζονται με την έννοια της «καλαισθησίας». Αρχικά παρουσιάζεται το εξεταζόμενο θέμα και στη συνέχεια, αξιοποιώντας τις πληροφορίες, οι μαθητές μπορούν να αναπτύσσουν ιδέες και να εκφράζουν συναισθήματα και απόψεις για έργα τέχνης. Μπορούν να διερευνήσουν το ρόλο της καλαισθησίας στα αντικείμενα, στο περιβάλλον και στις δικές τους δημιουργίες.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
6 - 12
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
12120.383 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8050
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρo LOR
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Εικαστικά Visual Arts EducationΕικαστικά > Issues of Visual Arts Issues of Visual ArtsIssues of Visual Arts
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > διεργασία > να θυμούνται
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργός: Γιώργος Καρυπίδης, Στέλλα Πισσία, Γιώργος Σιγανός
υπεύθυνος περιεχομένου: Δημήτρης Σεβαστάκης, Ελισάβετ Γεωργίου, Δέδος Ζήκος
επιστημονικός υπεύθυνος: Γιώργος Σιγάλας
μέλος τεχνικής ομάδας: Αδάμ Αγγελής, Κοσμάς Ηλιάδης, Κώστας Παγώνης
τεχνική υλοποίηση: Αθανάσιος Πέτσος
επικαιροποίηση / προσαρμογή: Ανδρέας Κωστόπουλος
παιδαγωγικός συντονιστής: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Γιώργος Τύπας, Γιώργος Οικονόμου
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΙΕΠ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων: Ανδρέας Κωστόπουλος
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΕΠ
εκδότης: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
seal image metadata seal image
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ