Ιστορια της Τεχνης (χρονοδιαγραμμα, βιογραφιες,γλωσσαρι,αναλυση)
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Από την εφαρμογή μεταβαίνετε στη Γραμμή του Χρόνου, σε τρία διαδοχικά τμήματα (τρεις οθόνες), η οποία παρουσιάζει την εξέλιξη της Ιστορίας της Τέχνης από την Παλαιολιθική εποχή έως σήμερα. Επιλέγοντας μια περίοδο από τη γραμμή του χρόνου, εμφανίζεται παράθυρο που περιέχει ένα αντιπροσωπευτικό έργο της συγκεκριμένης περιόδου και πληροφορίες με τα βασικότερα χαρακτηριστικά της καθώς και ένας χάρτης του κόσμου πάνω στον οποίον έχουν σημειωθεί με κόκκινες κουκίδες όλες οι σχετικές με την περίοδο αυτή περιοχές. Κάνοντας κλικ στο μεγεθυντικό φακό μπορείτε να δείτε με μεγαλύτερη λεπτομέρεια την αντίστοιχη εικόνα του έργου ή του χάρτη. Επιλέγοντας το ηλεκτρονικό βιβλίο μεταφέρεστε στην αντίστοιχη ενότητα του Βιβλίου Τέχνης για να μπορέσετε να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την περίοδο που βρίσκεστε. Η δυνατότητα αυτή είναι διαθέσιμη μόνο για τις σημαντικότερες περιόδους της Γραμμής του Χρόνου. Επιδιώκεται οι μαθητές να έρχονται σε επαφή με έργα τέχνης μεγάλων ζωγράφων, να παρατηρούν τα γενικά χαρακτηριστικά των έργων τέχνης και να μαθαίνουν σταδιακά να αναγνωρίζουν στοιχεία που αφορούν το ρεύμα, τον καλλιτέχνη και την περίοδο στην οποία εντάσσεται το κάθε έργο τέχνης, να κατανοούν ότι τα έργα τέχνης εκφράζουν απόψεις, αξίες και ιδέες του πολιτισμού μας και άλλων πολιτισμών, να αναπτύσσουν εκτίμηση και ενδιαφέρον για την τέχνη και επιθυμία να συμμετέχουν σε καλλιτεχνικές δραστηριότητες.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Συμπληρώνει την προσέγγιση θεμάτων που σχετίζονται με την Ιστορία της Τέχνης. Ο εκπαιδευτικός επιλέγει μέσα από συγκεκριμένες ιστορικές περιόδους τα έργα τέχνης που θα αναλύσει. Δημιουργεί συνθήκες διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης, βοηθώντας τους μαθητές να κατανοήσουν τη σχέση έργου- καλλιτέχνη- εποχής. Αξιοποιώντας τις πληροφορίες, οι μαθητές ατομικά ή ομαδικά μπορούν να αναπτύσσουν ιδέες και να εκφράζουν συναισθήματα και απόψεις για έργα τέχνης.Στη συνέχεια οι μαθητές μπορούν να εκφραστούν δημιουργικά υιοθετώντας τεχνοτροπικά χαρακτηριστικά του καλλιτέχνη ή της εποχής που τους αρέσει.


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
6 - 12
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
24006.372 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8052
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΙ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Εικαστικά > Issues of Visual Arts
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > διεργασία > να θυμούνται
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
δημιουργός: Γιώργος Καρυπίδης, Στέλλα Πισσία, Γιώργος Σιγανός
υπεύθυνος περιεχομένου: Δημήτρης Σεβαστάκης, Ελισάβετ Γεωργίου, Δέδος Ζήκος
επιστημονικός υπεύθυνος: Γιώργος Σιγάλας
μέλος τεχνικής ομάδας: Αδάμ Αγγελής, Κοσμάς Ηλιάδης, Κώστας Παγώνης
τεχνική υλοποίηση: Αθανάσιος Πέτσος
επικαιροποίηση / προσαρμογή: Ανδρέας Κωστόπουλος
παιδαγωγικός συντονιστής: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Γιώργος Τύπας, Γιώργος Οικονόμου
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΙΕΠ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων: Ανδρέας Κωστόπουλος
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΕΠ
εκδότης: ΙΤΥΕ, ΙΕΠ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
 
 
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ