Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Παρατηρωντας το αγαλμα απο την καλυτερη θεση
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Σενάριο για τη διερεύνηση ενός προβλήματος μεγιστοποίησης. Με τη βοήθεια των οδηγιών και του λογισμικού, οι μαθητές πειραματίζονται σχετικά με τις διάφορες αποστάσεις ενός παρατηρητή από ένα άγαλμα και τις αντίστοιχες οπτικές γωνίες παρατήρησης, μελετούν την επίδραση που έχουν οι αλλαγές των υψών του παρατηρητή ή του αγάλματος ή του βάθρου στην οπτική γωνία υπό την οποία βλέπει ο παρατηρητής το άγαλμα, δημιουργούν τον τύπο της συνάρτησης και αποδεικνύουν με μαθηματικό τρόπο τις παρατηρήσεις τους. Η δραστηριότητα έχει δημιουργηθεί με χρήση λογισμικού δυναμικής γεωμετρίας (Sketchpad).
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το αρχείο λογισμικού συνοδεύεται από φύλλο εργασίας για το μαθητή και οδηγίες για τον εκπαιδευτικό.
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
2006.168 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8481
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics
> Analysis AnalysisAnalysis
> Derivative - applications Derivative - applicationsDerivative - applications
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
educational team member:
Κώστας Μπουραζάνας, Ιωάννα Μήλιου, Δημήτρης Δημητριάδης, Αγγελική Μπουραζάνα
editor:
Κώστας Μπουραζάνας, Ελένη Σαμαρτζή, Ηλιάνα Χορταργιά
project consultant / reviewer:
Βασίλης Τσίτσος
team coordinator:
Κώστας Μπουραζάνας
subcontract leader / coordinator:
Κώστας Μπουραζάνας
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Βαγγέλης Φακούδης
metadata validator: Βαγγέλης Φακούδης, Τζένη Οικονομίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
action:
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
subcontractor: Ένωση Φυσικών Προσώπων
subcontractor: Ένωση Φυσικών Προσώπων
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator