Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Μαγνητης και πυξιδα
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Οπτικοποίηση που επιτρέπει τη διερεύνηση της αλληλεπίδρασης ενός ραβδόμορφου μαγνήτη και μιας πυξίδας. Στόχοι του μαθησιακού αντικειμένου είναι να προβληματιστούν οι μαθητές για το πώς προσανατολίζεται η πυξίδα, όταν βρίσκεται κοντά σε έναν ευθύγραμμο μαγνήτη, να διακρίνουν ότι ο μαγνήτης έχει δύο πόλους, καθώς και να διερευνήσουν την παρουσία μαγνητικού πεδίου γύρω από τον μαγνήτη. Στους χρήστες δίνεται η δυνατότητα να σύρουν τον μαγνήτη ή/και την πυξίδα, προκειμένου να διαπιστώσουν την αλληλεπίδρασή τους. Ακόμη, μπορούν να εμφανιστούν «μαγνητάκια», τα οποία αναπαριστούν το μαγνητικό πεδίο με τις μαγνητικές γραμμές και δείχνουν την επίδραση του μαγνήτη στον γύρω χώρο.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί για τη μελέτη της αλληλεπίδρασης μεταξύ ενός ευθύγραμμου μαγνήτη και μιας πυξίδας. Η αξιοποίηση του αντικειμένου στην τάξη μπορεί να γίνει συμπληρωματικά με τον πειραματισμό των μαθητών με πραγματικό μαγνήτη και πυξίδα, επιτρέποντας τη διερεύνηση της μεταξύ τους αλληλεπίδρασης.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
221.829 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8576
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
25/07/2015
LAST UPGRADE DATE
02/05/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Physics PhysicsPhysics
> Electricity and Magnetism Electricity and MagnetismElectricity and Magnetism
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Ηλίας Σιτσανλής [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
adaptation:
Δημήτρης Αγγελής [ΙΤΥΕ]
editor:
Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ]
scientific coordinator:
Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Νικηφόρος Παπαχρήστος [ΙΤΥΕ]
metadata enricher: Μάνθος Πατρινόπουλος [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Τάσος Μικρόπουλος [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator