Καλλιτεχνικα ρευματα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ   
 
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ  
 
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο είναι μια διαδραστική παρουσίαση επιλεγμένων έργων τέχνης. Παρουσιάζονται έργα ζωγραφικής, γλυπτικής και μουσικής τεσσάρων ρευμάτων τέχνης. Επιλέγοντας καλλιτεχνικό ρεύμα εμφανίζονται σε παράθεση δυο έργα τέχνης που διαφέρουν ως προς το είδος και τον τρόπο απόδοσης του θέματος. Κοινό στοιχείο των εικαστικών έργων είναι η απόδοση της ανθρώπινης μορφής ενώ το μουσικό απόσπασμα που αφορά το ρεύμα του ρομαντισμού είναι μια ελεύθερη σύνθεση αυτοσχεδιαστικού χαρακτήρα. Περιέχοντα έργα των Μιρό,Άρπ,Ροντέν,Μουνκ,Τέρνερ,Σοπέν και Πουσέν. Επιδιώκεται ο προσδιορισμός των γενικών χαρακτηριστικά κάθε ρεύματος και ο συσχετισμός των τεχνών.

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο μπορεί να αξιοποιηθεί στην προσέγγιση βασικών καλλιτεχνικών ρευμάτων στην Ιστορία της Τέχνης. Μέσα από την συγκριτική παράθεση έργων τέχνης προσδιορίζονται τεχνοτροπικά χαρακτηριστικά καλλιτεχνών, επισημαίνονται μορφικά στοιχεία και ο τρόπος διαχείρισης τους στη ζωγραφική και στη γλυπτική. Eπίσης διερευνάται ο χώρος σε δυο και σε τρείς διαστάσεις. Προεκτάσεις μπορεί να δοθούν στο συσχετισμό εικαστικών έργων και μουσικής ώστε να διερευνηθούν επιρροές και τρόποι έκφρασης. Επιπλέον, με αφορμή τα έργα της εφαρμογής μπορεί να αναζητηθούν πληροφορίες για την κάθε εποχή και τους δημιουργούς


ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
9 - 12
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΑΦΟΡΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/x-shockwave-flash
ΜΕΓΕΘΟΣ
2486.605 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/8768
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0 (final)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Εικαστικά > Painting
Εικαστικά > Sculpture
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση > διερευνητική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός > γνώση > μετα-γνωστικός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
παιδαγωγική επικύρωση αντικειμένου: Αδάμ Δαμιανάκης
συγγραφέας σεναρίου: Θανάσης Πανουτσόπουλος, Μαρία Κοσσυφίδου, Διονύσης Καρατζάς
τεχνική υλοποίηση: Θανάσης Πανουτσόπουλος, Γιάννης Πανουτσόπουλος
επιμέλεια: Μαρία Κοσσυφίδου, Ανδρέας Κωστόπουλος
συντονιστής ομάδας σχεδιασμού και ανάπτυξης: Σμαράγδα Χρυσοστόμου
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου: Κατερίνα Τσαδήμα, Αδάμ Δαμιανάκης
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου: ΙΤΥΕ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
συγγραφέας μεταδεδομένων: Ευδοκία Πανοπούλου, Ανδρέας Κωστόπουλος
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης: ΙΤΥΕ
εκδότης: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
δράση:
υποέργο:
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ  
 
 
ΑΔΕΙΑ ΧΡΗΣΗΣ