Το δεύτερο μέρος του γνωστού παραμυθιού «Η Πεντάμορφη και το τέρας» προσφέρει το κατάλληλο πλαίσιο για εξάσκηση στην κατανόηση προφορικού λόγου και μπορεί να αξιοποιηθεί, για να εξοικειώσει τους μαθητές αφενός με λεξιλόγιο και δομές σχετικά με δουλειές του σπιτιού και αφετέρου με τον Present Continuous για πράξεις που γίνονται τη στιγμή που μιλάμε. Η ιστορία είναι κατάλληλη για δραματοποίηση και παιχνίδι ρόλων. Επίσης, οι μαθητές μπορούν να παίξουν ένα παιχνίδι μίμησης που βασίζεται στην ιστορία. Κάποιοι από αυτούς μπορούν να μιμούνται με κινήσεις μια από τις δουλειές του σπιτιού και οι υπόλοιποι να αναγνωρίζουν τη δουλειά που παρουσιάζεται κάθε φορά.