Το δεύτερο μέρος του γνωστού μύθου του Αισώπου προσφέρει το κατάλληλο πλαίσιο για εξάσκηση στην κατανόηση προφορικού λόγου και μπορεί να αξιοποιηθεί, για να εξοικειώσει τους μαθητές με λεξιλόγιο και δομές σχετικά με καιρικά φαινόμενα και ρούχα. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να συζητήσουν με τους μαθητές το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας, ότι, δηλαδή, η προσπάθεια να επιβληθεί κανείς με τη βία δεν φέρνει κανένα αποτέλεσμα, καθώς και την αξία του χάνει κανείς με αξιοπρέπεια. Οι μαθητές μπορούν, επίσης, να δραματοποιήσουν την ιστορία αυτή, σε συνδυασμό με το πρώτο μέρος της, "The weather story", και να κατανοήσουν καλύτερα τον μύθο και το ηθικό του δίδαγμα.