Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Κυκλοφοριακη αγωγη: Σεναριο για μια παραλιγο συγκρουση
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Εκπαιδευτικό σενάριο που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητων με τη διαδικασία ανάπτυξης μιας πολυμεσικής εφαρμογής από τη δημιουργία του αρχικού σεναρίου μέχρι και την υλοποίησή του σε πρόγραμμα παρουσιάσεων.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές διερευνούν την εφαρμογή και μέσα από το παράδειγμα μαθαίνουν τα διαφορετικά στάδια ανάπτυξης μιας εφαρμογής πολυμέσων. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής μάθησης.
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
12 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
2497.882 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:15:00
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/9122
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT)
> Multimedia MultimediaMultimedia
> Multimedia Applications Multimedia ApplicationsMultimedia Applications
TEACHING APPROACH
cognitivist > direct instruction
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
adaptation:
Άννα Σαριδάκη
creator:
Πηνελόπη Μαλλιάρα, Θάνια Μπακαμήτσου, Άννα Σαριδάκη, Φίλιππος Δεληγιάννης, Τάσος Λαδιάς, Τάσος Μικρόπουλος, Χρήστος Ράμμος, Άνθιμος Χαλκίδης, Παναγιώτης Κωστάκης, Ιωάννα Μπέλλου, Δημήτρης Λαγός
subcontract leader / coordinator:
Φίλιππος Δεληγιάννης
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Ελένη Χριστοπούλου, Άννα Σαριδάκη
metadata validator: Ελένη Χριστοπούλου
scientific metadata coordinator: Αθανάσιος Τζιμογιάννης
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
ΠΛΕΙΑΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
action:
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2003-2008
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
ΝΗΡΗΙΔΕΣ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
subcontract:
ΠΟΛΥΜΕΣΑ
action coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
ΠΟΛΥΜΕΣΑ
subcontractor: Ένωση Φυσικών Προσώπων
subcontractor: Ένωση Φυσικών Προσώπων
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator