Μόνο σε Aποθετήρια «Φωτόδεντρο»
Kαι σε Yλικό Xρηστών
Καθαρισμός ενεργών φίλτρων
Κάντε εγγραφή σε μία ή περισσότερες από τις παρακάτω θεματικές περιοχές, θεματικές ενότητες ή έννοιες για να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για μεταβολές στα αντικείμενα που έχουν ταξινομηθεί σε αυτές
Αρισταρχος: Παρατηρωντας τον ουρανο
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Εκπαιδευτικό σενάριο για το ηλιακό σύστημα και τις κινήσεις της Γης. Σκοπός του σεναρίου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές τη μορφή του ηλιακού μας συστήματος, τη δυναμική συμπεριφορά του και τα αποτελέσματα της κίνησης της Γης γύρω από τον Ήλιο. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει έναν μικρόκοσμο με δραστηριότητες, οδηγίες παιδαγωγικής αξιοποίησης για τον εκπαιδευτικό, οδηγίες χρήσης και εγκατάστασης του λογισμικού «ΓΑΙΑ ΙΙ», καθώς και σύνδεσμο για τη λήψη του λογισμικού. Ο μικρόκοσμος δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να μελετήσει τον νυχτερινό ουρανό από τέσσερις πόλεις (Αθήνα, Τόκιο, Κέιπ Τάουν, Μελβούρνη) που βρίσκονται στα τέσσερα διαφορετικά τεταρτημόρια της Γης. Στόχος της περιήγησης είναι η κατανόηση της μορφής και της κίνησης του ηλιακού συστήματος, καθώς και των αποτελεσμάτων της κίνησης της Γης γύρω από τον Ήλιο. Με την επιλογή ενός τεταρτημόριου, ο χρήστης μπορεί να παρατηρήσει τον νυχτερινό ουρανό και να πάρει διάφορες πληροφορίες, όπως για την ημερομηνία και ώρα παρατήρησης, την ώρα ανατολής, μεσουράνησης και δύσης, τον αστερισμό στον οποίο προβάλλεται ή την απόσταση από τη Γη και τον Ήλιο.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ
Το μαθησιακό αντικείμενο περιέχει ποικιλόμορφο υλικό που προσφέρεται για πειραματισμό, συλλογή και επεξεργασία δεδομένων, συλλογισμούς πρόβλεψης - επιβεβαίωσης - συμπεράσματος, επίλυση προβλημάτων, δημιουργική έκφραση και διαμορφωτική αξιολόγηση. Οι δραστηριότητες αυτές μπορούν να αξιοποιηθούν είτε με την εγκατάσταση του εκπαιδευτικού λογισμικού «ΓΑΙΑ ΙΙ» είτε χωρίς αυτό, κατά περίπτωση, αξιοποιώντας τη μεγάλη ποικιλία νέων λογισμικών (π.χ. Google Earth, Google Maps), αλλά και υπαρχόντων μαθησιακών αντικειμένων στο Φωτόδεντρο. Αν και σχεδιάστηκε στο πλαίσιο της θεματικής της Γεωγραφίας, το μαθησιακό αντικείμενο προσφέρεται και για διαθεματική προσέγγιση.
ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ
ΤΥΠΙΚΟ ΕΥΡΟΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
12 - 15
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΡΤΕΛΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΟΡΟΥ
ΜΟΡΦΟΤΥΠΟΣ
application/zip
ΜΕΓΕΘΟΣ
9358.869 (KΒ)
ΑΛΛΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
Για καλύτερη αξιοποίηση του εκπαιδευτικού σεναρίου προτείνεται η χρήση του λογισμικού ΓΑΙΑ (Πηνελόπη), που περιλαμβάνεται στο μαθησιακό αντικείμενο, ή η αξιοποίηση του Google Earth.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/9143
ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΙΤΥΕ (ΠΗΝΕΛΟΠΗ)
ΣΦΡΑΓΙΔΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
ΕΚΔΟΣΗ
1.0
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
31/12/2003
ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Γεωγραφία - Γεωλογία Geography - GeologyΓεωγραφία - Γεωλογία
> Φυσικό περιβάλλον Natural environmentΦυσικό περιβάλλον
> Πλανήτης Γη Planet EarthΠλανήτης Γη
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
γνωστική προσέγγιση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
γνωστικός
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ & ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
επιστημονικός υπεύθυνος:
Νίκος Δαπόντες, Βασίλης Καραστάθης
τεχνικός υπεύθυνος:
Γιώργος Μπιρμπίλης, Θανάσης Παπαγεωργίου
υπεύθυνος περιεχομένου:
Σπύρος Τσοβόλας
επικύρωση αντικειμένου:
Κατερίνα Κλωνάρη
υπεύθυνος / συντονιστής υποέργου:
Γιάννης Κωτσάνης, Νίκος Δαπόντες
φορέας παρακολούθησης και παραλαβής υποέργου:
ΙΤΥΕ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ / ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
επιμέλεια / επικύρωση μεταδεδομένων:
Κατερίνα Κλωνάρη, Τζένη Οικονομίδου
ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ / ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
χορηγός άδειας χρήσης:
ΙΤΥΕ
εκδότης/ες: ΙΤΥΕ
χορηγός άδειας χρήσης μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
εκδότης/ες μεταδεδομένων: ΙΤΥΕ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
έργο / πράξη:
ΠΗΝΕΛΟΠΗ
ΠΗΝΕΛΟΠΗ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΠΔΕ
διάρκεια: 1999-2003
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος, Καθ. Μπάμπης Ζαγούρας
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
υποέργο:
ΓΑΙΑ ΙΙ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΠΔΕ
διάρκεια: 1999-2003
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος, Καθ. Μπάμπης Ζαγούρας
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
ΓΑΙΑ ΙΙ
ανάδοχος υποέργου: Πληροφορική Τεχνογνωσία, Γεωδυναμικό Ινστιτούτο, Compulink Network, ΕΚΕΤΑ - Ινστιτούτο Πληροφορικής και Τηλεματικής, ΕΚΠΑ - Μουσείο Παιδείας
ανάδοχος υποέργου: Πληροφορική Τεχνογνωσία, Γεωδυναμικό Ινστιτούτο, Compulink Network, ΕΚΕΤΑ - Ινστιτούτο Πληροφορικής και Τηλεματικής, ΕΚΠΑ - Μουσείο Παιδείας
ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
έργο / πράξη:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
φορέας χρηματοδότησης: ΥΠΑΙΘ
χρηματοδότηση: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
πλαίσιο χρηματοδότησης: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
διάρκεια: 2010-2015
ανάδοχος (έργου / πράξης): CTI
επιστημονική και διοικητική εποπτεία έργου / πράξης (υπεύθυνος / συντονιστής έργου / πράξης): Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
φορείς υλοποίησης: ΙΤΥΕ
Δείτε τα σχόλια και τις αξιολογήσεις των χρηστών Απόκρυψη σχολίων και αξιολογήσεων χρηστών
ΣΧΟΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ/ΜΑΘΗΤΩΝ
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Συνολικές αξιολογήσεις: 0
aggregator