Εκπαιδευτικό σενάριο για τον γύρο του κόσμου. Σκοπός του σεναρίου είναι να επιχειρήσουν οι μαθητές διαδοχικά ταξίδια γύρω από τη Γη, κινούμενοι διαρκώς ανατολικά, λαμβάνοντας υπ' όψιν ποικίλες παραμέτρους και κάνοντας υπολογισμούς. Πιο αναλυτικά, το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να ακολουθήσουν τα ίχνη δύο σύγχρονων εξερευνητών (B. Piccard και B. Jones), οι οποίοι πραγματοποίησαν το 1999 τον γύρο του κόσμου με αερόστατο. Προκειμένου, μάλιστα, να σχεδιαστεί η ακριβής πορεία του αερόστατου, αξιοποιούνται στοιχεία από το ημερολόγιο των δύο ανδρών, τα οποία συσχετίζονται με τα γεωγραφικά δεδομένα. Στη συνέχεια, προτείνεται να σχεδιάσουν οι μαθητές ένα δικό τους ταξίδι κοντά ή πάνω στον Ισημερινό, χρησιμοποιώντας ως μέσα μεταφοράς ένα πλοίο και ένα αμφίβιο τζιπ. Το μαθησιακό αντικείμενο περιλαμβάνει φύλλα εργασίας για τους μαθητές, οδηγίες παιδαγωγικής αξιοποίησης για τον εκπαιδευτικό, οδηγίες χρήσης και εγκατάστασης του λογισμικού «Δυναμική Γεωπλοΐα», καθώς και σύνδεσμο για τη λήψη του λογισμικού.