Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Τα φωτοαντιγραφικα μηχανηματα
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Η δραστηριότητα αυτή είναι ένα πραγματικό πρόβλημα στο οποίο δίνεται η ευκαιρία στους μαθητές να ασχοληθούν με συναρτήσεις της μορφής ψ=αχ και ψ=αχ+β, προκειμένου να επιλέξουν την πιο συμφέρουσα περίπτωση παραγωγής φωτοαντιγράφων.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Προτείνεται να υλοποιηθεί το σενάριο με το λογισμικό Function Probe, ένα πολυ-εποπτικό εργαλείο για την άλγεβρα, την τριγωνομετρία και την ανάλυση, που επιτρέπει τη διερεύνηση των συναρτήσεων και την μαθηματική μοντελοποίηση. Δίνεται η δυνατότητα στο χρήστη μελετώντας την «Ενδεικτική δραστηριότητα», να μάθει τις βασικές λειτουργίες και τις δυνατότητες του λογισμικού.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
1523.153 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/9246
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΚΙΡΚΗ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2003
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics
> Algebra AlgebraAlgebra
> The function y = ax+b The function y = ax+bThe function y = ax+b
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
original version creator:
Quest Math & Science Multimedia
localisation:
Exodus
localisation project coordinator:
Αθηνά Ζαμπάρα, Άννα Κοτζάμπαση
pedagogical coordinator:
Λητώ Λάσκου
educational team member:
Νικολέτα Σιδηρά-Ξένου, Ξένια Σιούτη
translation:
Ελένη Αθανασάτου
editor:
Άννυ Θεοδούλου, Μαρία Χατζημιχαηλίδου
technical design group member:
Μάρη Ζονουδάκη, Διαμαντής Αστέρης, Περικλής Κουτσογιάννης, Παναγιώτης Χριστοδούλου
graphical designer:
Γιάννης Στύλος, Χριστίνα Κουντούρη
content editor:
Γιώργος Κωνσταντινίδης
project consultant / reviewer:
Γιώργος Ανδρουλάκης, Σταυρούλα Σκούρα-Θήριου, Βίβιαν Αντωνακοπούλου
subcontract leader / coordinator:
Πέτρος Πολυμένης
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Βαγγέλης Φακούδης
metadata validator: Βαγγέλης Φακούδης, Τζένη Οικονομίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
Exodus
publisher: ΙΤΥΕ, Exodus
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΚΙΡΚΗ (2003)
ΚΙΡΚΗ (2003)
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2000-2003
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου, Δήμητρα Εγγάρχου
project / program partners: ΙΤΥΕ
subcontract:
FUNCTION PROBE
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΚτΠ, Γ' ΚΠΣ
duration: 2000-2003
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου, Δήμητρα Εγγάρχου
project / program partners: ΙΤΥΕ
FUNCTION PROBE
subcontractor: Exodus
subcontractor: Exodus
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator