Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Ευθεια γραμμικης παλινδρομησης και συντελεστης συσχετισης
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Δραστηριότητα για την εισαγωγή στην έννοια της γραμμικής παλινδρόμησης. Με τη βοήθεια των οδηγιών και του λογισμικού, οι μαθητές κατασκευάζουν την ευθεία της γραμμικής παλινδρόμησης δύο συνόλων δεδομένων και κάνουν εκτιμήσεις χρησιμοποιώντας αυτήν την ευθεία.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα, είτε να χρησιμοποιήσει το αρχείο μακροεντολών ‘Στατιστικά’ και σ’ αυτή την περίπτωση μπορεί να ανατρέξει για βοήθεια στα αρχεία: ‘Οδηγός χρήσης του λογισμικού’, ‘Υπόδειγμα χρήσης λογισμικού-Οδηγίες’ και ‘Αρχείο για το υπόδειγμα χρήσης λογισμικού’ , ή να χρησιμοποιήσει τις στατιστικές συναρτήσεις του λογιστικού φύλλου. Αυτή η δραστηριότητα μπορεί να συνδυαστεί με τις δραστηριότητες "Γραμμική παλινδρόμηση και συσχέτιση" και "Εφαρμόζοντας την ανάλυση παλινδρόμησης".
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
3725.662 (KΒ)
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Microsoft Office (Excel)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/9305
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΟΔΥΣΣΕΙΑ/ΕΛΠΗΝΩΡ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2001
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics
> Statistics & Probability Statistics & ProbabilityStatistics & Probability
> Graphical representation of data Graphical representation of dataGraphical representation of data
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
instructional designer:
Μαρίνα Σύρπη
subcontract leader / coordinator:
Μαρίνα Σύρπη
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Βαγγέλης Φακούδης
metadata validator: Βαγγέλης Φακούδης, Τζένη Οικονομίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΟΔΥΣΣΕΙΑ
ΟΔΥΣΣΕΙΑ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
duration: 1996-2001
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
project / program partners: ΙΤΥΕ
action:
ΕΛΠΗΝΩΡ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
duration: 1996-2001
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
project / program partners: ΙΤΥΕ
ΕΛΠΗΝΩΡ
action coordinator / leader: Μαρία Σκιαδέλλη
subcontract:
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
action coordinator / leader: Μαρία Σκιαδέλλη
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
subcontractor: MLS
subcontractor: MLS
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator