Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Μεγιστο εμβαδον τριγωνου
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Σενάριο για το εμβαδόν τριγώνου. Οι μαθητές αναγνωρίζουν από ένα γνωστό γράφημα μια μαθηματική σχέση την οποία θα προσεγγίσουν διαισθητικά, ανακαλύπτουν τον τύπο που συνδέει το εμβαδόν ενός τριγώνου με τις γωνίες του τριγώνου και εφαρμόζουν τη σχέση που ανακάλυψαν για να απαντήσουν σε ένα πρόβλημα μέγιστης επιφάνειας.
EDUCATIONAL DESCRIPTION
Το σενάριο προτείνεται να υλοποιηθεί με το λογισμικό Function Probe, ένα πολυ-εποπτικό εργαλείο για την άλγεβρα, την τριγωνομετρία και την ανάλυση, που επιτρέπει τη διερεύνηση των συναρτήσεων και την μαθηματική μοντελοποίηση. Συνοδεύεται από φύλλο αξιολόγησης που μπορούν να υλοποιήσουν οι μαθητές μετά την ολοκλήρωση του σεναρίου.
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
725.061 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/9449
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΟΔΥΣΣΕΙΑ/ΕΛΠΗΝΩΡ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
31/12/2001
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics
> Geometry GeometryGeometry
> Measurement of Length - Area - Volume Measurement of Length - Area - VolumeMeasurement of Length - Area - Volume
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
scientific coordinator:
Κώστας Σάλαρης
script writer:
Στέφανος Κεΐσογλου
educational team member:
Χ. Χατζηχριστοδούλου, Θανάσης Μαλαφέκας, Θράσος Θεοδωρόπουλος, Γιώργος Μαυρίδης, Σταύρος Δουφεξόπουλος
editor:
Θοδωρής Πανάγος
project consultant / reviewer:
Σταυρούλα Σκούρα-Θήριου
subcontract leader / coordinator:
Έλενα Πατάκη, Λευτέρης Πρωτοπαπάς
supervising and monitoring authority:
ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Βαγγέλης Φακούδης
metadata validator: Βαγγέλης Φακούδης, Τζένη Οικονομίδου
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΟΔΥΣΣΕΙΑ
ΟΔΥΣΣΕΙΑ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
duration: 1996-2001
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
project / program partners: ΙΤΥΕ
action:
ΕΛΠΗΝΩΡ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠΕΑΕΚ, Β' ΚΠΣ
duration: 1996-2001
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Καθ. Θανάσης Χατζηλάκος
project / program partners: ΙΤΥΕ
ΕΛΠΗΝΩΡ
action coordinator / leader: Μαρία Σκιαδέλλη
subcontract:
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ FUNCTION PROBE
action coordinator / leader: Μαρία Σκιαδέλλη
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ FUNCTION PROBE
subcontractor: Conceptum
subcontractor: Conceptum
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator