Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Οι σχεσεις μεταξυ πλευρων και γωνιων παραλληλογραμμου
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Μικροπείραμα για της ιδιότητες του παραλληλογράμμου. Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους αναφορικά με τις σχέσεις των πλευρών και των γωνιών ενός παραλληλογράμμου, μέσα από την εμπλοκή τους με έναν μικρόκοσμο που πρέπει να βελτιώσουν. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να γραφτεί μια διαδικασία που να κατασκευάζει παραλληλόγραμμα με τις λιγότερες δυνατές μεταβλητές. Το μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί στη διαδικτυακή εφαρμογή προγραμματισμού τρισδιάστατων μοντέλων «Χελωνόσφαιρα».
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
9329.773 (KΒ)
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Το αντικείμενο λειτουργεί μόνο διαδικτυακά και όχι τοπικά, λόγω νέων κανόνων ασφαλείας των φυλλομετρητών για τοπική αναπαραγωγή αρχείων.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/9533
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
16/10/2015
LAST UPGRADE DATE
31/05/2018
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics
> Geometry GeometryGeometry
> Parallelogram ParallelogramParallelogram
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ], Ειρήνη Κουλέτση [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ], Ειρήνη Κουλέτση [ΙΤΥΕ]
instructional designer:
Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
educational validator:
Γιώργος Ψυχάρης [ΙΤΥΕ], Κώστας Γαβρίλης [ΙΤΥΕ], Στέφανος Κεΐσογλου [ΙΤΥΕ], Θανάσης Φουναριωτάκης [ΙΤΥΕ]
technical validator:
Στέλιος Παπανδρέου [ΙΤΥΕ]
team coordinator:
Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
adaptation:
Μαρία Στιβακτάκη [ΙΤΥΕ], Μαριάνθη Γριζιώτη [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ], Μαριάνθη Γριζιώτη [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator