Συμμετρικο σημειο ως προς κεντρο συμμετριας
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Εκπαιδευτικό σενάριο που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με την σχεδίαση συμμετρικών σημείων χρησιμοποιώντας τον μεταγλωττιστή Free Pascal.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Οι μαθητές χρησιμοποιούν τα παραδείγματα του Φύλλου Εργασίας και πειραματίζονται με στόχο να κατανοήσουν το πρόβλημα της σχεδίασης συμμετρικών σημείων ως προς ένα κέντρο συμμετρίας στην οθόνη του υπολογιστή. Σχεδιάζουν και υλοποιούν τον αλγόριθμο επίλυσης του προβλήματος χρησιμοποιώντας το περιβάλλον του μεταγλωττιστή Free Pascal, σύμφωνα με τις οδηγίες του Φύλλου Εργασίας. Ο εκπαιδευτικός καθοδηγεί τους μαθητές και ενθαρρύνει τη γνωστική συμμετοχή τους δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης, με στόχο να αναπτύξουν αυτόνομα τον αλγόριθμο μέσα από διαδικασίες πειραματισμού, ελέγχου και διόρθωσης σφαλμάτων.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
15 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
273.2 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:45:00
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Για καλύτερη αξιοποίηση του εκπαιδευτικού σεναρίου προτείνεται η χρήση του λογισμικού Free Pascal, στο οποίο δεικτοδοτεί το μαθησιακό αντικείμενο.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/9557
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΠΛΕΙΑΔΕΣ/ΝΗΡΗΙΔΕΣ), ΙΕΠ (ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Π.Ι.)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0 (final)
CREATION DATE
31/12/2008
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Information & Communication Technologies (ICT) Information & Communication Technologies (ICT)Information & Communication Technologies (ICT) > Computer programming Computer programmingComputer programming > Algorithm AlgorithmAlgorithm
Mathematics MathematicsMathematics > Geometry GeometryGeometry > Symmetry as to a center Symmetry as to a centerSymmetry as to a center
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > process > to understand
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
adaptation: Παύλος Τουκίλογλου
team coordinator: Γιώργος Αγαθός
creator: Κώστας Γαβρίλης, Νίκος Κασιμάτης, Κωνσταντίνος Παπαμιχάλης
technical design group member: Πάνος Ζευγώλης, Μιχάλης Λουκιανός
editor: Γεωργία Κορμπάκη
subcontract leader / coordinator: Γιώργος Αγαθός
supervising and monitoring authority: ΙΤΥΕ
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author: Παύλος Τουκίλογλου
metadata validator: Ελένη Χριστοπούλου, Τζένη Οικονομίδου
scientific metadata coordinator: Αθανάσιος Τζιμογιάννης
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
action:
subcontract:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image seal image metadata seal image
LICENSE