Ο ελληνιστικος κοσμος και η Ρωμη (200 π.Χ.)
METADATA PROVIDER   
 
LEARNING OBJECT PROVIDER  
 
DESCRIPTION
Διαδραστικός χάρτης του ελληνιστικού κόσμου και των ρωμαϊκών κτήσεων κατά το 200 π.Χ. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να προσδιοριστούν γεωγραφικά οι επιμέρους κτήσεις στα τέλη του 3ου και τις αρχές του 2ου π.Χ. αιώνα στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου και της Δυτικής Ασίας. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να γνωρίσουν τα ελληνικά και ελληνίζοντα κράτη, τις ρωμαϊκές κτήσεις, καθώς και τις χώρες που βρίσκονταν υπό την επιρροή της Ρώμης κατά την περίοδο αυτή.

EDUCATIONAL DESCRIPTION
Ο διαδραστικός χάρτης για τον ελληνιστικό κόσμο του 2ου αιώνα π.Χ. αποτελεί αυτόνομο μαθησιακό αντικείμενο, το οποίο προσδιορίζει γεωγραφικά τις επιμέρους κτήσεις της ελληνιστικής περιόδου. Η διδακτική αξιοποίησή του μπορεί να γίνει συνδυαστικά και με άλλες διδακτικές και μαθησιακές ενέργειες. Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν στοιχεία για τα ελληνιστικά κράτη και τις ρωμαϊκές κτήσεις, να προσδιορίσουν γεωγραφικά σημαντικές εξελίξεις και γεγονότα και να κατανοήσουν αιτιώδεις σχέσεις και ζητήματα της ευρύτερης ιστορικής περιόδου.


LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
6 - 18
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
220.74 (KΒ)
TYPICAL LEARNING TIME
0:10:00
TECHNICAL REQUIREMENTS
Επιλέγω ενεργά σημεία του χάρτη και μελετώ τις αλλαγές.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/9573
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
26/10/2015
LAST UPGRADE DATE
18/09/2019
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
History HistoryHistory > Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.)Ancient times (1100 B.C. - 4th century A.D.) > Interstate Relations and Intercultural Exchanges Interstate Relations and Intercultural ExchangesInterstate Relations and Intercultural Exchanges
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > procedural
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
content editor: Βασίλης Βασιλείου [ΙΤΥΕ]
instructional designer: Βασίλης Βασιλείου [ΙΤΥΕ]
technical designer: Βασίλης Βασιλείου [ΙΤΥΕ]
subject matter expert: Αντώνης Μαστραπάς [ΙΤΥΕ]
pedagogical coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
team coordinator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ]
adaptation: Βασίλης Βασιλείου [ΙΤΥΕ], Χαρά Ανδρεάδου [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata validator: Αρμόδιος Τσιβάς [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor: ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
QUALITY SEALS  
seal image metadata seal image
LICENSE