Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Ο Κυκνος του Πεζαρο
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Μέσα από την βιογραφία, υπό τη μορφή εικονογραφήματος (κόμικ), του Τζοακίνο Ροσσίνι, τα παιδιά προτρέπονται να ασχοληθούν με την μουσική, να ακούσουν τις όπερες του γνωστού Ιταλού συνθέτη και να γνωρίσουν τα κοινωνικά και ιστορικά πλαίσια της εποχής του 18ου και 19ουαιώνα στην Ιταλία. Παράλληλα τους δίνεται η ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με όλες τις μορφές Τέχνης. Με το έργο αυτό δίνεται η δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να χρησιμοποιήσει σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, όπως την ομαδοσυνεργατική και τη χρήση της νέας τεχνολογίας. Τα παιδιά μπορούν να χωριστούν σε τετραμελείς ή πενταμελείς ομάδες και να μοιραστούν μεταξύ τους ρόλους, αναπαριστώντας χαρακτηριστικά γεγονότα από τη βιογραφία του συνθέτη, χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα όλες τις μορφές της τέχνης μέσα στο πλαίσιο της διαθεματικότητας και παράλληλα να κατανοήσουν έννοιες από διάφορα άλλα γνωστικά αντικείμενα, όπως Ιστορία, Γεωγραφία, Γλώσσα, Μουσική, Θεατρολογία, Θρησκευτικά, Μαθηματικά, Αρχαία, Εικαστικά κλπ. Με την βοήθεια των εικόνων, τα παιδιά μπορούν να απομνημονεύσουν αυτόματα χωρίς να το επιδιώξουν ιστορικές πληροφορίες που θα χαραχθούν για πάντα στη μνήμη τους, λόγω της προσιτής και ψυχαγωγικής προσέγγισης που επιλέχτηκε από τους δημιουργούς του έργου. Στις ομάδες, τα παιδιά μπορούν να επιχειρήσουν να φτιάξουν τα δικά τους εικονογραφήματα με υλικά όπως ξυλομπογιές ή και με τη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή, συμπληρώνοντας με δικό τους τρόπο μέρη από τη βιογραφία του Ροσσίνι. Μπορούν επίσης να τραγουδήσουν ή να εκτελέσουν με κάποιο μουσικό όργανο ένα έργο του Ροσσίνι, η να διασκευάσουν τα λόγια και τη μουσική του. Στην συνέχεια μπορούν να αξιολογήσουν όχι μόνο το ίδιο το βιβλίο αλλά και τα δικά τους δημιουργήματα. Αυτό θα ενισχύσει τη ικανότητα αυτοαξιολόγησης η οποία αποτελεί ένα από τα θεμέλια της ανάπτυξης ενός ολοκληρωμένου ατόμου. Έτσι, οι μαθητές μπορούν όχι μόνο να αποστηθίσουν ιστορικά γεγονότα που αναφέρονται στην βιογραφία του Ροσσίνι και να τα κατανοήσουν σε βάθος, έχοντας μπει οι ίδιοι στη θέση των ατόμων που εμπλέκονται, αλλά και να δημιουργήσουν κάτι δικό τους, συνδυάζοντας ποικίλα γνωστικά αντικείμενα και μορφές τέχνης. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται η μάθηση μέσα στην τάξη, που είναι και ο στόχος της σύγχρονης εκπαίδευσης. Το κυριότερο όμως είναι ότι τα παιδιά ενδέχεται τελικά να εμπνευστούν και να ακολουθήσουν δρόμους, που τους ανοίγονται ανάμεσα σε αυτούς της επιστήμης αλλά και της τέχνης.
LEARNER CHARACTERISTICS
EDUCATIONAL CONTEXT
TYPICAL AGE RANGE
9 - 15
INTENDED END USER
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/pdf
SIZE
4922.797 (KΒ)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/9645
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.0
CREATION DATE
30/11/2015
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Music Education Music EducationMusic Education
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Design and Color Design and ColorDesign and Color
Drama/Theater in Education (DiE/TiE) Drama/Theater in Education (DiE/TiE)Drama/Theater in Education (DiE/TiE)
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Painting PaintingPainting
Visual Arts Education Visual Arts EducationVisual Arts Education > Design and Color Design and ColorDesign and Color
Drama/Theater in Education (DiE/TiE) Drama/Theater in Education (DiE/TiE)Drama/Theater in Education (DiE/TiE)
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
script writer:
Κωστής Παπαϊωάννου [ΙΤΥΕ]
graphical designer:
Ελένη Τσάμπρα [ΙΤΥΕ]
instructional designer:
Γεωργία Μαρκέα [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Κωστής Παπαϊωάννου [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Κωστής Παπαϊωάννου [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2010-2015
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2010-2015
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Π61-ΙΤΥΕ)
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
metadata authoring program / project duration: 2010-2015
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Καθ. Χρήστος Κακλαμάνης, Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator