Only Photodentro Repositories
User Generated Content
Clear active filters
Subscribe to a subject area to receive notifications for new items
Μια παραξενη σκαλα
METADATA PROVIDER
LEARNING OBJECT PROVIDER
DESCRIPTION
Μικροπείραμα για τη συνάρτηση y=αx². Στους μαθητές δίνεται η δυνατότητα να διερευνήσουν μια περίεργη σκάλα, η οποία σχετίζεται με τη δευτεροβάθμια συνάρτηση. To μικροπείραμα έχει δημιουργηθεί στη διαδικτυακή εφαρμογή προγραμματισμού τρισδιάστατων μοντέλων «Χελωνόσφαιρα».
KEYWORDS
LEARNER CHARACTERISTICS
TECHNICAL INFORMATION
METADATA PAGE URL
RESOURCE URL
FORMAT
application/zip
SIZE
9411.072 (KΒ)
OTHER TECHNICAL REQUIREMENTS
Το αντικείμενο λειτουργεί μόνο διαδικτυακά και όχι τοπικά, λόγω νέων κανόνων ασφαλείας των φυλλομετρητών για τοπική αναπαραγωγή αρχείων.
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
8521/9698
ADDITIONAL INFORMATION
LEARNING OBJECT PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
METADATA PROVIDER
Φωτόδεντρο Μαθησιακά Αντικείμενα
QUALITY SEALS OF LEARNING OBJECT
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ)
QUALITY SEALS OF METADATA
ΙΤΥΕ (ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΑ)
VERSION
1.5
CREATION DATE
20/01/2016
LAST UPGRADE DATE
31/05/2018
CLASSIFICATION
LEARNING RESOURCE TYPE
SUBJECT AREA
Mathematics MathematicsMathematics
> Algebra AlgebraAlgebra
> Graphical representation of relations Graphical representation of relationsGraphical representation of relations
Mathematics MathematicsMathematics > Algebra AlgebraAlgebra > Progressions ProgressionsProgressions
Mathematics MathematicsMathematics > Algebra AlgebraAlgebra > Function study f(x)=a x^2 Function study f(x)=a x^2Function study f(x)=a x^2
Mathematics MathematicsMathematics > Algebra AlgebraAlgebra > Progressions ProgressionsProgressions
Mathematics MathematicsMathematics > Algebra AlgebraAlgebra > Function study f(x)=a x^2 Function study f(x)=a x^2Function study f(x)=a x^2
TEACHING APPROACH
cognitivist > inquiry learning
EDUCATIONAL OBJECTIVE
cognitive > knowledge > conceptual
CONTRIBUTION
LEARNING OBJECT CONTRIBUTORS
creator:
Ειρήνη Περυσινάκη [ΙΤΥΕ], Καλλιόπη Αρδαβάνη [ΙΤΥΕ]
technical implementer:
Ειρήνη Περυσινάκη [ΙΤΥΕ], Καλλιόπη Αρδαβάνη [ΙΤΥΕ]
instructional designer:
Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
educational validator:
Γιώργος Ψυχάρης [ΙΤΥΕ], Κώστας Γαβρίλης [ΙΤΥΕ], Στέφανος Κεΐσογλου [ΙΤΥΕ], Θανάσης Φουναριωτάκης [ΙΤΥΕ]
technical validator:
Στέλιος Παπανδρέου [ΙΤΥΕ]
adaptation:
Γιάννης Τρυφιάτης [ΙΤΥΕ], Μαριάνθη Γριζιώτη [ΙΤΥΕ]
METADATA CONTRIBUTORS
metadata author:
Βαγγέλης Φακούδης [ΙΤΥΕ]
metadata validator: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ], Μαριάνθη Γριζιώτη [ΙΤΥΕ], Τζένη Οικονομίδου [ΙΤΥΕ]
scientific metadata coordinator: Χρόνης Κυνηγός [ΙΤΥΕ]
LEARNING OBJECT / METADATA LICENCING & PUBLISHING
licensor:
ΙΤΥΕ
publisher: ΙΤΥΕ
metadata licensor: ΙΤΥΕ
metadata publisher: ΙΤΥΕ
FUNDING INFORMATION
LEARNING OBJECT DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
funder: ΥΠΑΙΘ
funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΠ ΕΔΒΜ, ΕΣΠΑ 2007-2013
duration: 2017-2018
main beneficiary / contractor: CTI
coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
METADATA DEVELOPMENT & FUNDING FRAMEWORK
program / project:
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΙ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
metadata funder: ΥΠΑΙΘ
metadata funding: Ε.Ε. (ΕΚΤ) και Ελληνικό Δημόσιο
funding framework: ΕΣΠΑ 2014-2020, ΕΠ ΑΝΑΔΕΔΒΜ
metadata authoring program / project duration: 2017-2018
metadata main beneficiary / contractor: CTI
metadata coordinator / leader: Δρ. Ελίνα Μεγάλου
metadata project / program partners: ΙΤΥΕ, ΙΤΥΕ
Show user comments and ratings Hide user comments and ratings
USER COMMENTS
Συνδεθείτε για να προσθέσετε το δικό σας σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.
USER RATINGS
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Total votes: 0
aggregator